تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مرداد 1394 - 10:38

معاون سیاسی استاندار:مدیران غیرهمسوبا دولت تغییر پیدا می کنند/نبض مسائل سیاسی در استان ،فراتر از جامعه است

معاون سیاسی استاندار:مدیران غیرهمسوبا دولت تغییر پیدا می کنند/نبض مسائل سیاسی در استان ،فراتر از جامعه است

پایگاه  خبری -تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir) معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تغییر مدیران غیرهمسو با دولت در شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد خبر داد. به گزارش “جمانیوز“وبه نقل از فارس؛فتاح محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران دلیل محرومیت‌های کهگیلویه و بویراحمد را فقر تاریخی و عدم نگاه دولت‌ها به این استان دانست و اظهار کرد:

پایگاه  خبری -تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir)

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تغییر مدیران غیرهمسو با دولت در شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش “جمانیوزوبه نقل از فارس؛فتاح محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران دلیل محرومیت‌های کهگیلویه و بویراحمد را فقر تاریخی و عدم نگاه دولت‌ها به این استان دانست و اظهار کرد: عدم نگاه مناسب دولت‌ها در دوران‌های مختلف باعث شده امروزه شاهد بالا بودن آمار بیکاری در این استان کوچک باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار توسعه این استان در ابعاد سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و .. شد و بیان کرد: نبض مسائل سیاسی در این استان فراتر از نیاز جامعه است و این در حالی است که باید مسائل فرهنگی و اقتصادی استان نیز توسعه پیدا کند.

وی در ادامه به تغییر و تحولات مدیریتی استان در راستای سیاست‌های دولت اشاره کرد و گفت: ۸۰ درصد تغییر و تحولات مدیریتی کهگیلویه و بویراحمد براساس سیات‌های دولت یازدهم صورت گرفته است و استان در این خصوص عملکرد خوبی داشته است.

این مسئولان از تغییر مدیران غیرهمسو با دولت خبر داد و افزود: وجود مدیران غیرهمسو با دولت سبب ایجاد مشکلاتی در شهرستان‌های استان شده که مدیران شهرستان‌ها تغییر پیدا می‌کنند.

محمدی تصریح کرد: تلاش می‌شود از تمام ظرفیت‌ها، برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد استفاده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.