تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 6:58

معاون سیاسی امنیتی استاندار وانتقاد از عملکرد دانش آموزان استان کهگیلویهوبویراحمد در کنکور

معاون سیاسی امنیتی استاندار وانتقاد از عملکرد دانش آموزان استان کهگیلویهوبویراحمد در کنکور

پایگاه  خبری -تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir)    معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عملکرد دانش‌آموزان این استان در کنکور امسال رضایت‌بخش نبود، گفت: این موضوع در حال آسیب‌شناسی است.                                                                                               به گزارش “جمانیوز”وبه نقل از فارس؛ فتاح محمدی پیش از ظهر امروز در نشست با بانوان برگزیده مسابقات قرآنی و ورزشی کهگیلویه و بویراحمد با

پایگاه  خبری -تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir)   

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عملکرد دانش‌آموزان این استان در کنکور امسال رضایت‌بخش نبود، گفت: این موضوع در حال آسیب‌شناسی است.

                                                                                              فتاح محمدی

به گزارش “جمانیوز”وبه نقل از فارس؛ فتاح محمدی پیش از ظهر امروز در نشست با بانوان برگزیده مسابقات قرآنی و ورزشی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هیچ نقصی در زن وجود ندارد و زن و مرد یکسان آفریده شدند، اظهار کرد: بانوان کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت‌های خوبی در زمینه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و قرآنی برخوردار هستند و کسب رتبه‌های برتر در مسابقات قرآنی و ورزشی گواه این موضوع است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سال گذشته برای توان علمی مربیان قرآنی مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان اختصاص داده شد که بخشی از این مبلغ تأمین و در اختیار آموزش و پرورش قرار داده شده است.

وی ادامه داد: مبالغ اختصاص یافته برای ارتقای سطح علمی مربیان قرآنی ناچیز است که باید با توجه به استعدادهای خوبی که در حوزه قرآنی در بین بانوان وجود دارد، این مبالغ افزایش یابد.

این مسئول در ادامه به وضعیت قبول‌شدگان کنکور سراسری سال جاری اشاره کرد و گفت: به غیر از دو برادر دو قلوی گچسارانی که رتبه‌های خوبی در این آزمون کسب کردند، عملکرد دانش‌آموزان استان‌ به خصوص در شهر یاسوج که دبیرستان تیزهوشان و نمونه دولتی دارد، رضایت‌بخش نبوده است.

محمدی تصریح کرد: در حال حاضر این موضوع در شورای آموزش و پرورش در حال بررسی و آسیب‌شناسی است.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار حمایت از فعالان و برگزیدگان مسابقات قرآنی شد و افزود: به دلیل نبود خیرین، بخش خصوصی فعال و محل ویژه فرهنگی و آموزشی تاکنون نتوانستیم حمایت‌های لازم را از برگزیدگان و نخبگان قرآنی انجام دهیم.

وی بیان کرد: استان به لحاظ مسائل آموزشی فاصله زیادی با سایر استان‌های کشور دارد که کاهش این فاصله نیازمند همت و پشتکار دانش‌آموزان و نخبگان است.

این مسئول خاطرنشان کرد: وظیفه همه مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد است که زیرساخت و زمینه لازم برای حضور زنان در عرصه‌های مختلف و بیان توانمندی و قابلیت‌های این قشر از جامعه را فراهم کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.