تاریخ انتشار : شنبه 7 شهریور 1394 - 10:17

استاندار:ایجاد امنیت مهمترین اولویت برای بسترسازی در جذب سرمایه‌گذاری

استاندار:ایجاد امنیت مهمترین اولویت برای بسترسازی در جذب سرمایه‌گذاری

پایگاه خبری – تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir)   استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های امن کشور است که این نتیجه همدلی و همزبانی دستگاه‌ قضایی و اجرایی در این استان است.                                                                                       به گزارش“جمانیوز”سید موسی خادمی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد که با حضور دادستان کل

پایگاه خبری – تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir)

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های امن کشور است که این نتیجه همدلی و همزبانی دستگاه‌ قضایی و اجرایی در این استان است.

                                                                                      خادمی موسی

به گزارش“جمانیوز”سید موسی خادمی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد که با حضور دادستان کل کشور برگزار شد، اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های امن کشور است که استانی خوب برای سرمایه‌گذاری است.

نماینده ارشد دولت در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ایجاد امنیت مهمترین اولویت برای بسترسازی در جذب و جلب سرمایه‌گذار است.

این مسئول افزود: اگر در جامعه‌ای امنیت به درستی ایجاد نشود در زمینه اقتصاد نیز مشکلاتی به وجود می‌آید که به نفع معیشت نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه یکی از ملزومات اصلی برای ایجاد امنیت را همدلی و همزبانی میان دستگاه اجرایی و قضایی دانست و گفت: وقتی این دو دستگاه در تعامل با هم باشند امنیت نیز به بهترین نحو در جامعه ساری و جاری است.

خادمی در ادامه به نقش اداره کل بازرسی در هر استان اشاره کرد و گفت: نظارت‌های بازرسی بی‌شک به توسعه استان و جلوگیری از انحراف در کارها جلوگیری می‌کند.

این مسئول افزود: معتقد هستیم که مهمترین دستگاه برای ایجاد امنیت در کشور قوه قضائیه است که باید برای موفقیت در این مسیر، دستگاه قضایی را با همه توان کمک کرد./فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.