تاریخ انتشار : دوشنبه 9 شهریور 1394 - 8:47

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه وبویراحمد:راه‌اندازی تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه/ارتقاء برنامه‌های فرهنگی

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه وبویراحمد:راه‌اندازی تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه/ارتقاء برنامه‌های فرهنگی

پایگاه خبری – تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir)     رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: توسعه بی‌رویه مراکز پیام نور در شهرستان‌های استان، موجب ضعف در سرانه فضای آموزشی شده است.                                                                                                               به گزارش“جمانیوز”سید علی سراج از راه‌اندازی تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: رشته ادبیات فارسی و شیمی در گچساران و روانشناسی

پایگاه خبری – تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir)    

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: توسعه بی‌رویه مراکز پیام نور در شهرستان‌های استان، موجب ضعف در سرانه فضای آموزشی شده است.

                                                                                                              پیام نور

به گزارش“جمانیوز”سید علی سراج از راه‌اندازی تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: رشته ادبیات فارسی و شیمی در گچساران و روانشناسی در یاسوج، سه رشته تحصیلات تکمیلی هستند که در سال تحصیلی جدید، دانشجو پذیرش خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پنج رشته جدید تحصیلات تکمیلی به رشته‌های این دانشگاه افزوده می‌شود، گفت: ۱۵ هزار دانشجو در ۱۷۸ رشته مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل هستند.

وی از پایین بودن سرانه فضای آموزشی در این دانشگاه ابراز نگرانی کرد و افزود: توسعه بی‌رویه مراکز پیام نور در استان، موجب پایین بودن سرانه فضای آموزشی شده که استقرار مراکز پیام نور شهرستان‌ها در ساختمان‌های آموزش و پرورش زیبنده دانشگاه پیام نور نیست.

این مسئول عنوان کرد: اعتبار اختصاص یافته به این دانشگاه یک‌میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است که تاکنون این مبلغ اختصاص پیدا نکرده است.

سراج در ادامه از بدهی ۱۴۰ میلیون تومانی این دانشگاه به شرکت اتوبوسرانی خبر داد و افزود: بدهی دانشگاه پیام نور به شرکت اتوبوسرانی ۱۴۰ میلیون تومان است که به دلیل مشکلات مالی تاکنون این مبلغ پرداخت نشده و همین موضوع جابه‌جایی دانشجویان این دانشگاه را در سال تحصیلی جدید با مشکل مواجه می‌کند.

وی همچین از لغو کنگره ملی آیت‌الله ملک‌حسینی و کنگره حجاب و عفاف اقوام ایرانی که قرار بود توسط این دانشگاه برگزار شود، خبر داد و تصریح کرد: به دلیل بی‌برنامگی‌ها این دو کنگره ملی در استان لغو شد که در تلاش هستیم با توجه به اینکه مرحله مقاله و داوری این دو کنگره در استان انجام شده خود دانشگاه این کنگره‌ها را برگزار کند.

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد در پایان خواستار ارتقاء برنامه‌های فرهنگی در این دانشگاه شد./فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.