تاریخ انتشار : شنبه 21 شهریور 1394 - 21:08

درخشش جوانان استان در جشنواره ی “هنرهای تجسمی”/اعتبارات فرهنگی کم است

درخشش جوانان استان در جشنواره ی “هنرهای تجسمی”/اعتبارات فرهنگی کم است

پایگاه خبری – تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir)  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از درخشش در بیست و دومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان توسط این استان خبر داد.                                                                                      به گزارش“جمانیوز”رضا دهبانی‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هنرمندان هم استانی همواره در جشنواره‌های کشوری خوش درخشیده‌اند که نشان‌دهنده پویایی هنرمندان هم‌استانی و

پایگاه خبری – تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir) 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از درخشش در بیست و دومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان توسط این استان خبر داد.

                                                                                     دهبانی پور

به گزارش“جمانیوز”رضا دهبانی‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هنرمندان هم استانی همواره در جشنواره‌های کشوری خوش درخشیده‌اند که نشان‌دهنده پویایی هنرمندان هم‌استانی و به‌روز بودن آن‌ها در عرصه هنر است.

این مسئول گفت: تقریبا در همه رشته‌های هنری هنرمندان ما تاکنون در سطح ملی رتبه‌های خوب و قابل توصیفی کسب کرده‌اند که حمایت از آن‌ها وظیفه همه مسئولان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اعتبارت فرهنگی چندان نیست که بتوان کار زیادی در این عرصه انجام داد، افزود: اگر در اعتبارات دست ما برای کمک به هنرمندان باز بود شاهد درخشش بسیار زیاد از سوی هنرمندان در عرصه‌های ملی و حتی بین‌المللی بودیم.

وی به آخرین موفقیت‌ها در این عرصه اشاره کرد و گفت: بیست و دومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان به منظور رقابت در عرصه خلاقیت‌های هنری، ارتقای سطح تخصصی هنرجویان و با هدف شناسایی، تربیت و معرفی جوانان متعهد با توجه به مؤلفه شایستگی و ارتباط هنری هنرمندان جوان سراسر کشور، با حضور استادان با سابقه دانشگاهی و هنرمندان سرشناس در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی از تاریخ ۱۶ تا ۱۹ شهریور ماه امسال در شهرستان نیشابور برگزار شد.

این مسئول افزود: از استان کهگیلویه و بویراحمد صادق شیخ‌ممو به عنوان برگزیده در بخش خوشنویسی معرفی و خانم غزل دزدار در بخش گرافیک به عنوان قابل تقدیر از سوی داوران دست یافت.

وی گفت: از استان کهگیلویه و بویراحمد ۳ هنرمند و در مجموع ۳۵۰ نفر در جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان کشور شرکت کردند.

دهبانی‌پور تصریح کرد: در هنرهای تجسمی استان ما در شهرستان‌های مختلف دارای استعدادهای فوق‌العاده‌ای است که فرهنگ و ارشاد اسلامی برای به فعل در آوردن این استعدادها از هرگونه تلاشی دریغ نمی‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.