تاریخ انتشار : یکشنبه 22 شهریور 1394 - 8:30

کابوس بی طلایی تکمیل شد ، کشتی گیر ایرانی پناهنده لاس وگاس

کابوس بی طلایی تکمیل شد ، کشتی گیر ایرانی پناهنده لاس وگاس

جمانیوز: حسن رحیمی و حسن یزدانی هم از کسب مدال طلا بازماندند تا کار.ان کشتی ایران در جهانی لاس وگاس ناکام باشد.   به گزارش جمانیوز ؛ دو فینالیست آزادکار ایران در رقابت با رقبای خود مغلوب شدند. حسن رحیمی  آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم ایران که یک مدال طلا و دو برنز جهان را در

جمانیوز:

حسن رحیمی و حسن یزدانی هم از کسب مدال طلا بازماندند تا کار.ان کشتی ایران در جهانی لاس وگاس ناکام باشد.

 

به گزارش جمانیوز ؛ دو فینالیست آزادکار ایران در رقابت با رقبای خود مغلوب شدند. حسن رحیمی  آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم ایران که یک مدال طلا و دو برنز جهان را در کارنامه خود دارد در دیدار نهایی این وزن به مصاف ولادیمیر خینچگاشویلی دارنده مدال نقره المپیک از گرجستان رفت و در پایان ۵ بر ۴ مغلوب شد تا نقره بگیرد. حسن که کشتی را از ابتدا از حریفش پیش بود ، در ثانیه های پایانی در حالی که ۴ بر یک پیش بود، دو بار خاک شد و ناباورانه مدال طلا را از دست داد. ایران در طول مسابقات لاس وگاس ، کشتی های زیادی را به این صورت از دست داد. دو کشتی گیر فرنگی مان و حالا حسن رحیمی اسیر این اتفاق شدند .

در دیگر فینال هم حسن یزدانی ، پسر دلاور کشتی ایران هم کگه وزنش المپیکی نبود ، نتوانست طلا بگیرد. او که از سر شب ، تمام مردم را امیدوار به مدال طلا کرده بود ،در دیدار نهایی به مصاف ماگومد رسول گاجی ماگومدوف از روسیه رفت و در پایان با نتیجه‌ ۱۰ بر ۳ شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

علیرضا قاسمی گشتی گیر وزن ۷۴ کیلوگرم کشورمان هم با شکست برابر گودیف روس ، با نتیجه ۷ بر صفر شکست خورد و از مدال برنز هم باز ماند.

شامگاه شنبه  نیز خبر عجیبی در فضای اردوی فرنگی پیچید. ظاهرا یکی از اعضای کاروان اعزامی کشتی به لاس‌وگاس از اردوی تیم ملی خارج شده و قصد پناهندگی در کشور آمریکا دارد.

به گزارش تابناک ؛ این کشتی‌گیر که ذخیره حمید سوریان بود، با اینکه در انتخابی در وزن ۵۵ کیلوگرم اول شده بود، با فشار مقامات رده بالای فدراسیون کشتی از مبارزه در مسابقات جهانی بازماند. ظاهرا این کشتی‌گیر ۲۷ ساله و آملی به همین دلیل انگیزه خود را از دست داده و یا شاید هم برای انتقام از مدیران فدراسیون دست به چنین عمل جنجال‌سازی زده است.

بر اساس شنیده‌ها، اعضای کاروان کشتی ایران در آمریکا تلاش‌های گسترده‌ای را برای پیدا کردن این کشتی‌گیر فراری آغاز کرده‌اند و امید دارند با پیدا کردن او و راضی کردنش مبنی بر برگشت به ایران، جلوی یک آبروریزی جدید در رشته کشتی را بگیرند که در پناهندگی ید طولایی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.