تاریخ انتشار : یکشنبه 22 شهریور 1394 - 23:50

بزرگی قبای شهرداری برای تخشا / جهادگر کرسی نشین مقهور

بزرگی قبای شهرداری برای تخشا / جهادگر کرسی نشین مقهور

پایگاه خبری – تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir)                                نشست خبری  برخی از اعضای شورای شهر دهدشت با حضور خبرنگاران برگزار شد.   به گزارش “جمانیوز” نشست خبری برخی از اعضای شورای شهر دهدشت با خبرنگاران با انتقادات تند این افراد همراه بود. رجبعلی حقانی در این نشست خبری وضعیت شورا و شهرداری را برای خدمتگزاری به

پایگاه خبری – تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir)

 

                             نشست خبری  برخی از اعضای شورای شهر دهدشت با حضور خبرنگاران برگزار شد.

 

به گزارش “جمانیوز” نشست خبری برخی از اعضای شورای شهر دهدشت با خبرنگاران با انتقادات تند این افراد همراه بود.

رجبعلی حقانی در این نشست خبری وضعیت شورا و شهرداری را برای خدمتگزاری به مردم نامناسب و ادامه روند کنونی شورای شهر را به زیان مردم ارزیابی نمود و حضور خود دراین شورا  را احترام به رای مردم دانست واگر احترام به موکلین خودم نبود یک لحظه هم در این شورا نمی ماندم.

حقانی عدم انتقاد پذیری شهردار و نیز دخالت اعضای شورای شهر دهدشت در عزل و نصب کارمندان شهرداری را معضلی بس ناامید کننده بیان نموده و قبای شهرداری را برای تخشا بسیار بزرگ خواند . وی خروج از انحصار طلبی و طایفه گرایی و ارجحیت دادن به مطالبات مردم را راه برون رفت از کشمکش های کنونی شورای شهر دانست .

حسین جهادگر از منتقدین همیشگی شهردار بوده که پس از دو سال با هم طایفه ای های خویش علیه گروه اقلیت مواضع رادیکالی در پیش گرفته و در جدیدترین اقدام به گفته کارکنان شهرداری به تهدید کارمندان شهرداری برای حمایت از طیف اکثریت نیز اقدام نموده است .

 

امیررضا خوش آیین، یکی دیگر از اعضای شورای شهر دهدشت که خود تا پیش از این جزء گروه اکثریت بوده  ، حسین جهادگر را منتقدی خواند که یک شبه از همه ی مواضع خویش به دلایل مشخص برای عموم کوتاه آمده و صندلی ریاست را بر اندیشه خود مبنی بر دفاع از  حقوق حقه مردم و نقد نابسامانی ها ترجیح داده است .

وی کم رنگ شدن نقش نظارتی شورای شهر وتبدیل آن به نقش اجرایی را آفت بزرگ شورای شهر دهدشت خواند وبا یاداوری این نکته که تنها راه برون رفت از شرایط کنونی را از خود گذشتگی وبرخورد شدید با متخلفان دانست.

خوش آیین مرور ومطالعه قانون شورا ها را امری لازم دانست وگفت:اگه اعضای شورای شهر بدون اطلاع از این قانون ویا با اطلاع از قانون دچار اشتباه شدند،در هردو حالت کار آنان مذموم است.

این عضو شورای شهر که در شورای عالی استان ها نیز به عنوان معاونت حقوقی فعالیت می کند،با انتقاد شدید از طیف اکثزیت گفت:بارها تذکر و حتی آن ها را قسم داده که ادامه ی روند کنونی به زیان شما ومردم وشهرداری است و بهتر است نسبت به مردم وشهر احساس مسئولیت بیشتری داشته باشیم .

خوش آیین با قبول نا کارآمدی شورای شهر بارها از مردم به دلیل این نا کارآمدی وگاهی سکوت خود معذرت خواهی کرد.

وی در پایان تخشا را مردودی اصلی آزمون خدمت به مردم معرفی و خواستار برخورد شدید مراجع قضایی با متخلفان احتمالی کشمکش های گذشته شد .

موسوی امجد دیگر عضو منتقد شهردار دهدشت نیز با انتقاد شدید از عملکرد شهردار دهدشت  عدم راه اندازی اتوماسیون اداری که در سال اول مبلغ ۷۰میلیون ودر سال جاری نیز مبلغ ۱۲۰میلیون به آن اختصاص یافت وبحران فضای سبز را از جمله مشکلات عمده شهرداری دانست وگفت:خیلی بد است که شهرداری شهرهای کوچک شهرستان کهگیلویه اتوماسیون اداری داشته باشند اما شهرداری شهر بزرگ دهدشت نداشته باشد.

لازم به ذکر است که در نشست گذشته شورای شهر دهدشت طیف اکثریت با پیشنهاد ریاست شورای شهر به سرسخت ترین منتقد خویش ، وی را به عنوان رئیس شورای شهر انتخاب نمودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.