تاریخ انتشار : دوشنبه 23 شهریور 1394 - 9:43

جیره بندی آب در روستاهای بویراحمد

جیره بندی آب در روستاهای بویراحمد

جمانیوز: مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان بویراحمد وضعیت آب شرب روستاهای این شهرستان را بحرانی اعلام کرد و گفت: دبی آب در بسیاری از مناطق از ۱۸ لیتر در ثانیه به ۵ لیتر رسیده است. به گزارش جمانیوز علمدار آرمین اظهار داشت: منابع تامین آب ۶ روستای منطقه دلیرچ با ۴۵۰ خانوار خشک شده

جمانیوز:

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان بویراحمد وضعیت آب شرب روستاهای این شهرستان را بحرانی اعلام کرد و گفت: دبی آب در بسیاری از مناطق از ۱۸ لیتر در ثانیه به ۵ لیتر رسیده است.

آب

به گزارش جمانیوز علمدار آرمین اظهار داشت: منابع تامین آب ۶ روستای منطقه دلیرچ با ۴۵۰ خانوار خشک شده و هم اکنون با تانکر سیار آبرسانی می‌شوند.

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: ۱۳ روستای بخش محروم لوداب با ۲۱۸ خانوار و جمعیت بیش از ۱ هزار نفر هم اکنون به طور سیار با تانکر آبرسانی می‌شود.

آرمین تصریح کرد: دبی آب شرب منطقه دشتروم بویراحمد از ۱۸ لیتر در ثانیه به ۵ لیتر رسیده است و آب آن در طول شبانه روز بین دو روستای جهان آباد و حسین آباد تقسیم می‌شود.

وی از جیربندی آب در رستاهای بخش سپیدار خبر داد و اظهار داشت: سپیدار، دلی اولادعلی مومن، جهان آباد و حسین آباد از جمله این مناطق هستند و البته در دلی اولاد علی مومن از آب شرب برای مصارف باغداری استفاده می‌کنند.

آرمین با اشاره به اینکه ۲ چشمه فصلی تامین آب شرب در منطقه کاکان خشک شد، افزود: به دلیل خشکسالی‌های چند سال اخیر و افت دبی آب هر هفته ۳ ایستگاه پمپاژ آب دچار سوختگی می‌شود که در زمینه تعمیر و نگهداری آن‌ها با کمبود اعتبار مواجه هستیم.

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه آب شرب روستاهای سرچنار نیز جیره‌بندی شده است، اظهار داشت: یکی از مشکلات آبرسانی به روستاهای این شهرستان پراکندگی روستاها، اختلاف ارتفاع و تپوگرافی منطقه است.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.