تاریخ انتشار : دوشنبه 23 شهریور 1394 - 13:55

مدیر آموزش و پرورش چرام:مسکن مهر چرام فاقد فضای آموزشی است/ساماندهی مطلوب نیروها

مدیر آموزش و پرورش چرام:مسکن مهر چرام فاقد فضای آموزشی است/ساماندهی مطلوب نیروها

پایگاه خبری – تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir)  مجموع شاغلین این اداراه ۷۵۰نفر می باشد که ساماندهی در سه مقطع ابتدایی ،متوسطه اول و دوم انجام شده است. صدرالله عزیزی در گفت و گو با خبرنگار“جمانیوز” چرام،با اشاره به پیگیریهای مکرر در خصوص کمبود فضای آموزشی در مسکن مهرچرام بیان کرد:با توجه به روند افزایشی دانش آموزان در

پایگاه خبری – تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir) 

مجموع شاغلین این اداراه ۷۵۰نفر می باشد که ساماندهی در سه مقطع ابتدایی ،متوسطه اول و دوم انجام شده است.

صدرالله عزیزی

صدرالله عزیزی در گفت و گو با خبرنگار“جمانیوز” چرام،با اشاره به پیگیریهای مکرر در خصوص کمبود فضای آموزشی در مسکن مهرچرام بیان کرد:با توجه به روند افزایشی دانش آموزان در مسکن مهر چرام و نبود فضای آموزشی در تلاش هستیم با اجاره یکی از خانه های موجود در این منطقه این مشکل را موقتا برطرف نمائیم.

وی افزود:با توجه به زیربنای محدود خانه های مسکن مهر و تعداد دانش آموزان که هم اکنون ۳۲نفر می باشند لازم است مسئولین ساخت فضای آموزشی در مسکن مهر چرام را در اولویت قرار دهند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام با اشاره به ساماندهی مطلوب معلمان در هر سه مقطع آموزشی خاطر نشان کرد:مجموع شاغلین این اداراه ۷۵۰نفر می باشد که ساماندهی در سه مقطع ابتدایی ،متوسطه اول و دوم انجام شده است.

عزیزی بیان کرد:در حوزه ابتدایی کمبود معلم نداریم اما در حوزه متوسطه اول و دوم ۱۵ نفر مازاد نیرو داریم که تا شروع سال تحصیلی جدید ساماندهی و تعیین وضعیت می شوند.

رئیس آموزش و پرورش چرام با اشاره به تاسیس پژوهش سرا در چرام گفت:برای این پژوهش سرا نیاز به فضای آموزشی داریم که علیرغم جلسات متعدد با مسئولین دانشگاه پیام نور متاسفانه هنوز فضای مورد نظر که از املاک آموزش و پرورش است تخلیه نشده.

وی افزود:آموزش و پرورش در حد توان خود برای کمک به دیگر ادارات و نهادها در گذشته املاک خود را در اختیار گذاشته اما اکنون که خود به این فضاها نیازمند است لازم مسئولین این فضاها را در اختیار ما قرار دهند.

صدرالله عزیزی با اشاره به برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت فرهنگیان تاکید کرد:این دوره های آموزشی برای معلمان پایه پنجم ابتدایی و سوم راهنمایی (متوسطه اول)می باشد که پس از پایان دوره گواهی به این عزیزان اعطا می شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان چرام ضمن تقدیر از خذمات کاظم قلم چی گفت:این خیر در راستای خدمت به آموزش مناطق محروم با اهدا ۳۰کانکس مجهز به استان کهگیلویه و بویراحمد مشکل تعدادی از مدارس را که مشکل فضا داشتند برطرف کرد.

وی افزود:از این تعداد کانکس اهدایی به استان ۲کانکس به شهرستان چرام اختصاص یافت که ۱دستگاه به مدرسه قائم تل سیاه بید انجیر در بخش سرفاریاب و دستگاه دیگر در مدرسه روستایی مازه کره بخش چرام نصب شد.

عزیزی  تصریح کرد:از مجموع ۱۲مجتمع در آموزش و پرورش شهرستان چرام ۶مجتمع حذف و ۶مجتمع دیگر استمرار دارندکه ۳مجتمع در بخش سرفاریاب و ۳تای دیگر در چرام فعال هستند.

وی در پایان گفت:جشن شکوفه ها در ۳۱شهریورماه و بازگشایی مدارس ۱مهر و جشن غنچه ها (پیش دبستانی ها )در ۴مهرمکاه سال جاری در راستای پروژه مهر با شکوه و برنامه ریزی خاصی انجام می شود که نیازمند مشارکت فعال اولیا و معلمان عزیز می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.