تاریخ انتشار : دوشنبه 23 شهریور 1394 - 21:24

رونق دیدار کاندیداهای بالقوه کهگیلویه با چهره‌های سیاسی کشور / کری خوانی هواداران سید باقر و بهرامی

رونق دیدار کاندیداهای بالقوه کهگیلویه با چهره‌های سیاسی کشور / کری خوانی هواداران سید باقر و بهرامی

جمانیوز: در حالی که بیش از پنج ماه دیگر تا انتخابات مجلس شورای اسلامی زمان باقی مانده است برخی از کاندیداهای بالقوه این انتخابات دیدارهای سیاسی خود با چهره های تاثیرگذار جریان متبوع خود را آغاز کرده اند. از اردوگاه اصولگرایان حوزه بویراحمد و دنا، طی روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر انتخاب گزینه نهایی منتشر

جمانیوز:

در حالی که بیش از پنج ماه دیگر تا انتخابات مجلس شورای اسلامی زمان باقی مانده است برخی از کاندیداهای بالقوه این انتخابات دیدارهای سیاسی خود با چهره های تاثیرگذار جریان متبوع خود را آغاز کرده اند.

2222111

از اردوگاه اصولگرایان حوزه بویراحمد و دنا، طی روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر انتخاب گزینه نهایی منتشر شد اما در بین اصلاح طلبان این حوزه بحث بر سر حضور سیدباقر موسوی در انتخابات است.

در فضای مجازی هواداران زارعی و بهرامی کرکری های خود را آغاز کرده اند و برای همدیگر خط و نشان می کشند.

این هواداران عبور سیدباقر را از فیلتر شورای نگهبان بعید دانسته  و نامزد مورد علاقه خود را گزینه‌ای می دانند که سیدباقر از آن حمایت می کند.

هواداران بهرامی معتقدند در صورت رد صلاحیت سیدباقر موسوی گزینه نهایی اصلاح طلبان برای انتخابات بهرامی است که با تابلوی اصلاح طلبی به صحنه انتخابات می آید و در آن سو هواداران نماینده فعلی بویراحمد بر این عقیده اند که اگر چه زارعی خود را اصلاح طلب نمی داند اما مشی وی منطبق با مشی دولت اعتدالی بوده و نیروهای منصوب شده وی برای پست های مدیریت، عمدتا اصلاح طلب هستند و اصلاح طلبان همچون دور گذشته زارعی را حمایت می کنند.

در کهگیلویه و در جریان اصولگرا نیز نام کاندیداهای متعددی بر سر زبانهاست.موحد، مصطفی تقوی، عدل هاشمی، مژدهی، حبیبی، فیاض بخش و … از جمله این افراد هستند که جلساتی نیز با هم برگزار کرده اند.

بزرگواری که در جلسات برگزار شده از سوی این افراد حضور نیافته و یا دعوت نشده نیز خود از کاندیداهای شاخص جریان اصولگرا در کهگیلویه است که در دور گذشته توانست برخی از اصلاح‌طلبان را با خود همراه کند.

در این حوزه و در طیف اصلاحات نیز کماکان دو قطبی منطقیان و لاهوتی ادامه دارد. تا کنون بحث وحدت بین این دو به نتیجه نرسیده و آن گونه که از شواهد و قرائن مشخص است به سرانجامی نمی رسد. گواه این مطلب نیز اعلام حضور ناگهانی چند روز پیش  منطقیان در انتخابات آتی مجلس است. هر چند وی گفته که تابع نظر جریان اصلاح طلب است اما این اعلام حضور با دلخوری کسانی همراه است که برای وحدت و اتحاد جریان اصلاح طلب در کهگیلویه تلاش می کنند.

به غیر از این دو، افرادی نیز تلاشهای خود را برای جلب نظر مساعد مردم و اصلاح طلبان آغاز کرده اند تا شاید به عنوان آلترناتیو و نیروی سوم از سوی این جریان معرفی شوند. لطیف رستاد، حجت الاسلام صدوقی، مجید باقریان، دکتر بنام و … از جمله این افراد هستند.

در این میان برخی از افراد نیز رایزنی  و دیدارهایی را با افراد شناخته شده جریان سیاسی اصلاح طلب در کشور آغاز کرده اند و عکسهای آنها در فضای مجازی منتشر شده است که می توان به دیدار لاهوتی با موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات و دیدارهای مجید باقریان با شریعتمداری معاون رئیس جمهور و برخی دیگر از چهره های سیاسی اشاره کرد.

انتشار عکسهای این دیدارها در فضای مجازی از یکسو و اعلام حضور منطقیان در انتخابات نشان از آن دارد که اصلاحطلبان کهگیلویه، از شکست های گذشته درس نگرفته اند و دوباره نیز بر همان منوال سابق حرکت می کنند. افرادی که از سوی این جریان سیاسی برای انتخابات مطرح هستند نیز در تلاشند در صورت رد صلاحیت منطقیان و لاهوتی خود را به عنوان فرد سوم  به مردم معرفی کنند.

در حوزه گچساران نیز خبرهای ضد و نقیضی از اردوگاه اصولگرایان به گوش می رسد. یک روز اعلام می شود فولادی وندا گزینه نهایی این جریان است و روز دیگر تکذیب می شود. این جریان سیاسی از قوام فروزان اصلاح طلب برای ورود به صحنه انتخابات نیز دعوت کرد. به نظر می رسد در این حوزه تاجگردون اصلاح طلب با مشکل خاصی مواجه نشود و به راحتی برای دومین بار بتواند رای اعتماد مردم گچساران را بدست بیاورد.

توضیح: این عکسها پیشتر در شبکه های مجازی منتشر شده بود.

 
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.