تاریخ انتشار : دوشنبه 23 شهریور 1394 - 22:12

تاجگردون را قدر بدانیم

تاجگردون را قدر بدانیم

جمانیوز: صادق خادمی شهرم را دوست دارم و به مردمش عشق می‌ورزم… به‌راستی که مردان بزرگ را نمی‌توان عقیده‌ای کوچک شمرد و البته انتقاد سازنده بر مردان بزرگ، همیشه در جای خود باقی خواهد ماند و این را می‌توان یک اصل برشمرد. با ادای احترام به مردان راستین و صدیق این مرز و بوم و

جمانیوز:

صادق خادمی

شهرم را دوست دارم و به مردمش عشق می‌ورزم… به‌راستی که مردان بزرگ را نمی‌توان عقیده‌ای کوچک شمرد و البته انتقاد سازنده بر مردان بزرگ، همیشه در جای خود باقی خواهد ماند و این را می‌توان یک اصل برشمرد.

tajgardon

با ادای احترام به مردان راستین و صدیق این مرز و بوم و سپاس از مردم فهیم و سلحشور شهرستان‌های گچساران و باشت که همیشه در اعتلای اهداف این دیار، با سابقه تاریخی و درخشان علی‌الخصوص با داشتن شعور انتخاباتی، سیاسی و اجتماعی همیشه در صحنه‌ها و تصمیمات حساس این مرز و بوم شرکت داشته و سعی بر انتخاب بهترین‌ها را داشته‌اند.

متأسفانه به طوری که کاملاً روشن و واضح است، در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هر از گاهی اشخاصی نوظهور بدون ملاحظه و حساسیت‌های منطقه‌ای و جهت منافع فردی، کارنامه عملکرد مردان لایق دیارشان را که سال‌ها در حوزه سیاست و خدمت کارنامه درخشانی داشته‌اند را زیر سؤال برده و به جای همکاری و مطرح نمودن ایده‌هایی که حاصلش پیشرفت و آبادی سرزمینمان باشد، همچنان بر طبل نفاق و تفرقه‌افکنی می‌کوبند و تخریب چهرهای ماندگار خدمت‌گزار را در دستور کاری منفی و باطل خود قرار می‌دهند و صد البته که تبعات چنین کارهای پلشتی، موجب محرومیت بیشتر از پیش منطقه و کشور را به دنبال دارد.

ازجمله کارهایی که در این مدت ناجوانمردانه و از روی نادانی رخ می‌دهد، تخریب چهره‌ای آبادگر به نام دکتر تاجگردون است که به جرات می‌توان گفت که در عمر مجلس فعلی، جز پنج نماینده مطرح در خانه ملت که جدا از چهره ویژه اقتصادی، از مفسرین و نظریه‌پردازان برجام نیز بوده که چنین شخصی را می‌بایست قدر دانست و نه که در جهت تخریبش گام برداشت.

در این مدت بسیار در عجب بوده‌ام که چرا برخلاف سایر مناطق که داشته‌هایشان را قدر می‌دانند و یا درصدد انتخاب کسی و کسانی هستند که بر آبادی دیارشان بی افزاید، اما ما کسی را که سال‌ها در پی او بوده‌ایم تا تکانی بر وضعیت عمرانی دیارمان دهد تخریب می‌کنیم. کسی که حقا در این مدت به خوبی و اگر گزافه نباشد، فراتر از آنچه باید عمل کرده و در وضعیت اسفناک اقتصادی کشور بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی را به شهر و روستاهایمان آورده و شوک بسیار مثبتی از لحاظ عمرانی ایجاد کرده است. به‌راستی مگر ما چه کسی را می‌خواهیم به غیر از وی به مجلس بفرستیم که این‌چنین طرح‌های عمرانی را شتابان پیش ببرد؟! شاید بهتر باشد که از این لحاظ جملاتم را ادامه ندهم که همگان این موضوع را به خوبی می‌بینند و بر آن واقف‌اند.

اما مردم فهیم گچساران و باشت؛ می‌دانم که بر همه آنچه گفتم مطلعید و فقط به قصد یادآوری به آنانی که این روزها خود را به خواب‌زده‌اند و راه تخریب را انتخاب کرده‌اند می‌گویم که: دست از فریب و ظاهرسازی و شگردهای انتخاباتی منسوخ و باطل‌شده خود بردارید که این راه تخریب و دروغ خیانتی بر مردم این دیار است. اگر قصد رقابت دارید، رقابت سالم را جایگزین رقابت ناپاک سازید که البته به گفته همه بزرگان و دلسوزان انقلاب، رقابت سالم هم بسیار پسندیده بوده و هم به فضای باز سیاسی بیشتر از پیش کمک می‌کند لذا توانتان را برای رقابتی سالم و به‌دور از تفرقه بگذارید و از تخریب‌ها و حرکات عوام‌فریبانه بر حذر باشید، چرا که مردم همه چیز را می‌بینند، درک می‌کنند و در آخر انتخاب خواهند کرد. پس خود را خسته نسازید، چرا که مردمان این دیار بسیار قدردان نماینده پرتلاششان بوده و خواهند بود و صد البته با تخریب تاجگردون راه به جایی نخواهید برد.

منبع:آبشارنیوز

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.