تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهریور 1394 - 13:22

مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه نباید متعلق به جریان‌های سیاسی باشد

مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه نباید متعلق به جریان‌های سیاسی باشد

جمانیوز: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سخنرانی و حمایت رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه این استان در نشست انتخاباتی اصولگرایان بویراحمد و دنا در یاسوج واکنش نشان داد.                                                                                                     جلیل حسنی شنبه در گفت‌و‌گو اختصاصی با ایلنا از یاسوج گفت: مردم انتظار دارند منابر ائمه جمعه در اختیار یک جریان

جمانیوز:

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سخنرانی و حمایت رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه این استان در نشست انتخاباتی اصولگرایان بویراحمد و دنا در یاسوج واکنش نشان داد.

                                                                                                    جلیل حسنی

جلیل حسنی شنبه در گفت‌و‌گو اختصاصی با ایلنا از یاسوج گفت: مردم انتظار دارند منابر ائمه جمعه در اختیار یک جریان خاص سیاسی نباشد زیراکه قرار گرفتن این منابر در اختیار یک جریان، نگرانی‌های آنان را بدنبال دارد.

وی افزود: حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در یک نشست سیاسی باعنوان معرفی نامزد نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حسینیه امام علی (ع) شهرک امام حسین (ع) یاسوج اگرچه منع قانونی ندارد اما نگرانی‌هایی را برای مردم نبال داشته است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تشریح جایگاه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه این استان و منابر نماز جمعه، اظهارکرد: حضور آقای پناهی در این نشست اگرچه منع قانونی ندارد اما انتظار مردم هم از سیاست‌های نمازجمعه این نیست.

حسنی گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا انتخاباتی پرشور و حداکثری برگزار شود اما باید مراقب انتظارات مردم از خود نیز باشیم و کاری نکنیم که سبب دلخوری و نگرانی مردم را فراهم آوریم.

وی با بیان اینکه تریبون‌های نمازجمعه نباید در اختیار یک جریان خاص باشد و اگرچنین شد مردم نگران خواهند بود، گفت: انتظار مردم از منابر نمازجمعه، اتحاد و همدلی است نه انشقاق، دلخوری و طرفداری از جناح بندی‌های سیاسی.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: مردم از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه انتظار دارند فرا‌تر از آنچه که اکنون در این استان اتفاق افتد بیفتد و به دیدگاه مردم، این شورا باید فرا‌تر از سیاست و جریان‌های سیاسی عمل کنند.

حسنی گفت: ائمه جمعه و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه باید فرا‌تر از احزاب و جریان‌های سیاسی عمل کنند تا مردم با فراغ بال بیشتری در صفوف نمازجمعه حاضر شوند.

منبع:ایلنا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.