تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 شهریور 1394 - 7:09

دولت بهار : احمدی نژاد نه در گذشته به اصولگرایان احتیاج داشت ، نه در آینده

دولت بهار : احمدی نژاد نه در گذشته به اصولگرایان احتیاج داشت ، نه در آینده

جمانیوز:   روزنامه ایران نوشت:یک سایت خبری نزیک به رئیس دولت سابق، خبر سایت «جهان نیوز» درباره تماس احمدی‌نژاد با برخی اصولگرایان و اعلام آمادگی او برای جبران اشتباهات گذشته را تکذیب کرد.   به گزارش جمانیوز به نوشته سایت دولت بهار «معادله کاملاً برعکس است و این عناصر مدعی اصولگرایی هستند که باید به

جمانیوز:

 

روزنامه ایران نوشت:یک سایت خبری نزیک به رئیس دولت سابق، خبر سایت «جهان نیوز» درباره تماس احمدی‌نژاد با برخی اصولگرایان و اعلام آمادگی او برای جبران اشتباهات گذشته را تکذیب کرد.
 

به گزارش جمانیوز به نوشته سایت دولت بهار «معادله کاملاً برعکس است و این عناصر مدعی اصولگرایی هستند که باید به دلیل ظلم‌هایی که در دو سال پایانی دولت دهم بر او روا داشتند، بیندیشند و به جبران گذشته خود بپردازند.»

«دولت بهار» در ادامه مدعی شد: «این دفتر محمود احمدی‌نژاد است که با نجابت و بزرگواری حاضر به بهره‌برداری از مراجعات پی در پی و ابراز ارادت عناصر سیاسی پشیمان نیست. فرزند شجاع ملت ایران همچنان که به فضل الهی در دو مقطع ۸۴ و ۸۸ در نهایت استغنا و بی نیازی از مدعیان به پیروزی رسید، برای ادای تکلیف سیاسی آینده نیز نیازی به آنان نخواهد داشت.»

منبع:خبرانلاین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.