تاریخ انتشار : جمعه 27 شهریور 1394 - 15:29

مصادره خدا برای بزرگواری !!! حمله بزرگواری به تاج زرین بهارستان

مصادره خدا برای بزرگواری !!! حمله بزرگواری به تاج زرین بهارستان

جمانیوز: روز چهارشنبه در جشن تجلیل از قهرمانان کهگیلویه و بهمئی که به جشن تبلیغاتی نماینده مجلس بیشتر شبیه بود، اتفاق های افتاد که هیچ رسانه ای حاضر به نوشتن نشد.در این رابطه به چند نکته اشاره می شود. به گزارش جمانیوز وقتی نوبت به سخنرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان رسید حرف های عجیبی

جمانیوز:

روز چهارشنبه در جشن تجلیل از قهرمانان کهگیلویه و بهمئی که به جشن تبلیغاتی نماینده مجلس بیشتر شبیه بود، اتفاق های افتاد که هیچ رسانه ای حاضر به نوشتن نشد.در این رابطه به چند نکته اشاره می شود.

بزرگواری خنده

به گزارش جمانیوز وقتی نوبت به سخنرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان رسید حرف های عجیبی بر زبان آورد. ایزدپور از امکانات های ورزشی شهرستان بهمئی سخن گفت و ادعا کرد که این امکانات به لطف نماینده مردم در مجلس بدست آمده است.

اما  مدیرکل با صدای بلند در حضور  تمام مسئولین گفت : ورزش بهمئی و دهدشت به لطف آقای بزرگواری مشکل خاصی ندارند و این دو شهرستان از پرمدال آور ترین شهرستان های استان ما هستند.

ایزدپور گفت:  من به نمایندگی ورزشکاران از نماینده پرتلاش و خستگی ناپذیر و دلسوز تشکر می کنم و اضافه کرد: از بزرگواری برای تهیه این جوایز هم تقدیر و تشکر می کنم.

اما سخنان بزرگواری در این جلسه جالب تر از مدیرکل بود.

بزرگواری در حالی که با فریاد های بلند از عملکرد خودش در حوزه ورزش دفاع کرد به چند نکته جالب اشاره کرد که در پی می آید.

۱- بزرگواری گفت : من حدود ۳میلیارد تومان بودجه تهیه کردم و به مسولان بهمئی تحویل دادم .اما اینکه چطور این بودجه را خرج کردند ،دیگر در حیطه ای کاری من نیست.

این در حالی ست که برق مجموعه ورزشی بهمئی حدود ۲سال است که به خاطر بدهی ۲۰میلیون تومانی قطع شده است.

۲- ایشان گفت: ۱میلیارد تومان از محل اعتبارات سهم نفت بهمئی از مسولان کشوری گرفتم و تحویل مسئولین بهمئی دادم که باز هم  چگونه خرج کردن این بودجه وظیفه من نیست و نبوده است.

۳- نماینده مردم منطقه در مجلس در قسمتی از سخنان خود به  آقای تاجگردون نماینده مردم گچساران حمله کرد و گفت : ایشان خیلی جا ها می توانست به مردم ما کمک کند که این کار را نکرد. در حین این سخنان یکی از ورزشکاران بهمئی چندین بار  با صدای بلند فریاد درود بر تاجگردون سر داد که  بزرگواری سریع بحث عوض کرد .

۴- اما نکته جالب سخنان بزرگواری در این همایش طرح این موضوع بود که چرا خداوند در شهرستان های حوزه ما باران نمی زند! نماینده مردم در مجلس گفت: چون عده ای از مردم مدام درحال تخریب نماینده شجاعشان هستند و به علت تخریب نماینده خدا هم باران نمی زند که این موضوع باعث خنده و اعتراض ورزشکاران حاضر در جمع  شد.

در پایان این جشن سیاسی و تبلیغاتی یکی از ورزشکاران بهمیی به شدت اعتراض کرد و  با پاره کردن تقدیر نامه اش به طرف مدیرکل رفت و گفت: اینجا جای تبلیغات سیاسی نیست و حرف های امروز تبلیغی بیش نبود.

وی  فریاد زد : این تجلیل از قهرمانان نبود بلکه تحقیر بود و کارت هدیه ای که ۱۰۰هزارتومان برای نائب قهرمانی به او دادند را به سمت بزرگواری پرتاب کرد و گفت : اینجا جای تبلیغ نبود. قهرمانان ملی را جمع می کنید و با ۱۰۰هزارتومان میخواهید از انها تقدیر کنید. با این ۱۰۰تومان بروید برای خودتان تبلیغ کنید و  بدانید که مردم بهمئی دیگر فریب شما را نمی خورند.

منبع:خبرنما

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.