تاریخ انتشار : دوشنبه 30 شهریور 1394 - 9:08

نبود “کلبه مهر” در مسکن مهر دهدشت / فروزان: پوشش ۱۰۰% مدارس کهگیلویه

نبود “کلبه مهر” در مسکن مهر دهدشت / فروزان: پوشش ۱۰۰% مدارس کهگیلویه

جمانیوز: سعی بر این است در سال جاری توزیع شیر در مدارس با کیفیت بهتری صورت گیرد.                                                                                                   مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ۱۶هزار ۷۳۵ دانش آموز شهرستان کهگیلویه راهی مدرسه می شوند. به گزارش” جمانیوز “،  “لطف الله فروزان” در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود:

جمانیوز:

سعی بر این است در سال جاری توزیع شیر در مدارس با کیفیت بهتری صورت گیرد.
                                                                                                  فروزان لطف الله
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ۱۶هزار ۷۳۵ دانش آموز شهرستان کهگیلویه راهی مدرسه می شوند.
به گزارش” جمانیوز “،  “لطف الله فروزان” در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: ۲۹۲ واحد آموزشی در کهگیلویه در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم قریب به ۱۶ هزار و ۷۳۵ دانش آموز را تحت پوشش تحصیلی قرار می دهند.وی بیان کرد: تعداد ۹۷۹۲نفر در مقطع ابتدایی و ۴۰۰۰ نفر در مقطع متوسطه اول ثبت نام کرده اند که دانش آوزان ابتدایی در ۱۸۲ واحد آموزشی با ۵۷۵ کلاس درس و ۷۱۳ نیرو به تحصیل مشغول می شوند.مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: برای مقطع متوسطه اول ۵۶ واحد آموزشی با ۲۳۲ کلاس درسی در نظر گرفته شده است.فروزان اضافه کرد: ۲۹۶۰ دانش آموز در مقطع متوسطه دوم در ۵۵ آموزشگاه واحد درسی از ابتدای مهرماه مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: قریب به ۷۰۰ نفر کادر آموزشی مسئولیت این واحدها را برعهده دارند.

فروزان با اشاره به واگذاری توزیع شیر مدارس به سازمان دانش آموزی تصریح کرد: سعی بر این است در سال جاری توزیع شیر در مدارس با کیفیت بهتری صورت گیرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه با اشاره به نبود فضای آموزشی در مسکن مهر دهدشت، متولی این پروژه را اداره راه شهرسازی عنوان و اظهارکرد: طبق قرار داد باید راه و شهرسازی طی مراحلی کارهایی از ساخت این مدرسه را پیش ببرد اما متاسفانه تنها تا مرحله فندانسیون پیش رفت و اسکت نصب شده آن توسط اداره نوسازی انجام شده است.

وی با اشاره به خدمات دهی آموزش و پرورش کهگیلویه به دهدشت، سوق و حوزه دشمن زیاری از پوشش ۱۰۰درصدی این حوزه ها خبر داد و اضافه کرد: با توجه اینکه استاندارد تشکیل فضای آموزش سه نفر است اما مدارسی با دو دانش آموز در حوزه مدیریت آموزش و پرورش دهدشت تشکیل خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.