تاریخ انتشار : جمعه 3 مهر 1394 - 7:05

سید قدرت الله حسینی : روشم فحش دادن نیست / تاجگردون برای همه قابل احترام است

سید قدرت الله حسینی : روشم فحش دادن نیست / تاجگردون برای همه قابل احترام است

جمانیوز: برخی شرط حمایت دیگران از خود را فحش دادن به تاجگردون می‌دانند. هدایت‌خواه شانس پیروزی دارد ولی سایرین این شانس را ندارند. نماینده سابق گچساران و باشت گفت: مطلقاً در انتخابات مجلس دوره دهم حوزه انتخابیه گچساران و باشت شرکت نخواهم کرد. مطلقاً در گچساران و باشت کاندیدا نمی‌شوم به گزارش جمانیوز سیدقدرت حسینی‌بحرینی 

جمانیوز:

برخی شرط حمایت دیگران از خود را فحش دادن به تاجگردون می‌دانند. هدایت‌خواه شانس پیروزی دارد ولی سایرین این شانس را ندارند.taj-hdait

نماینده سابق گچساران و باشت گفت: مطلقاً در انتخابات مجلس دوره دهم حوزه انتخابیه گچساران و باشت شرکت نخواهم کرد.

مطلقاً در گچساران و باشت کاندیدا نمی‌شوم

به گزارش جمانیوز سیدقدرت حسینی‌بحرینی  با اشاره به حضورش در انتخابات مجلس دوره دهم، اظهار کرد: بنده مطلقاً در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در صحنه انتخابات حضور پیدا نمی‌کنم و حتی در دوره گذشته با اکراه ۱۰۰ درصد ورود پیدا کردم.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: حضورم در حوزه انتخابیه گچساران و باشت منتفی است و حتی اگر آقای دکتر تاجگردون حضور نداشته باشند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا در حوزه انتخابیه شیراز کاندیدا خواهید شد؟، بیان کرد: برای حضور در حوزه انتخابیه شیراز تصمیم خاصی نگرفته‌ام.

برای آقای تاجگردون احترام قائل هستم و خواهم بود

حسینی‌بحرینی در پاسخ به این سئوال که آیا از آقای تاجگردون در انتخابات آینده حمایت خواهید کرد؟، افزود: برای آقای تاجگردون از روز اول که کاندیدای مجلس شدند احترام قائل بودم و همچنان احترام قائل هستم و بعداً هم احترام قائل خواهم بود. ولی ما در دو طیف اصولگرایان و اصلاح‌طلبان هستیم.

عده‌ای شرط حمایت از خود را فحش دادن درست و حسابی به تاجگردون می‌دانند

وی اضافه کرد: احترام قائل بودن تا تکریم برخورد کردن غیر از حمایت است، عده‌ای تنگ‌نظر می‌گویند چون فلانی فحش به آقای تاجگردون نمی‌دهد حتماً او را حمایت می‌کند، بنده روشم فحش دادن نیست.

حسینی‌بحرینی گفت: برخی شرط حمایت دیگران از خود را فحش دادن درست و حسابی به تاجگردون می‌دانند.

نماینده سابق گچساران و باشت در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر حضورش در برنامه‌های که آقای تاجگردون نیز حضور داشت، بیان کرد: آقای تاجگردون در بحث بیمارستان باشت از من دعوت کرد و بنده بچه باشت هستم و اگر دهه بارها از من دعوت کنند با طیب خاطر حضور پیدا می‌کنم، بنده هم دوست دارم که شاهد پیشرفت شهرم و استانم باشم.

وی افزود: برای افطاری ماه رمضان همچنین از من دعوت شد و آقای تاجگردون خودشان تماس گرفتند و بنده پذیرفتم. شرکت من در این برنامه‌ها به منزله‌ی حمایت انتخاباتی نیست.

هدایت‌خواه شانس پیروزی دارد

حسینی‌بحرینی در پاسخ به این سئوال که آیا به آقای هدایت‌خواه توصیه می‌کنید که در انتخابات دوره دهم حضور پیدا کند؟ گفت: تنها کسی که در حوزه بویراحمد و دنا احتمال بردش بالا است آقای هدایت‌خواه است.

وی ادامه داد: سایر کاندیداهای اصولگرایان آدم‌های خوب و توانمندی هستند ولی به اندازه آقای هدایت‌خواه زمینه اجتماعی جذب آرای مردم را ندارند. اگر چه مقداری دیر شده است ولی تنها کسی که می‌تواند اکثریت آرا اصولگرایان را به خود اختصاص بدهد آقای هدایت‌خواه است.

این فعال سیاسی تصریح کرد: آقای هدایت‌خواه شانس پیروزی دارد ولی سایرین این شانس را ندارند.

منبع:کبنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.