تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مهر 1394 - 5:32

غلام تاجگردن:هرگز سیاست را بر کارم ترجیح ندادم/من احساس خطر میکنم احساس فتنه سنگین

غلام تاجگردن:هرگز سیاست را بر کارم ترجیح ندادم/من  احساس خطر میکنم احساس فتنه سنگین

  من یک احساس خطر میکنم احساس فتنه سنگین بخصوص در منطقه گچساران که در حال شکل گیری می باشد. عده ای این فتنه را بخاطر منافع شخصی و سیاسی خلق می کنند تا خودشان بجای برسند و قومیت ها را به جان هم می اندازند البته اگر چنین اتفاقی هم بیفتد رای کاملا مشخص

 

من یک احساس خطر میکنم احساس فتنه سنگین بخصوص در منطقه گچساران که در حال شکل گیری می باشد. عده ای این فتنه را بخاطر منافع شخصی و سیاسی خلق می کنند تا خودشان بجای برسند و قومیت ها را به جان هم می اندازند البته اگر چنین اتفاقی هم بیفتد رای کاملا مشخص است و اگر صرفا رای سیاسی باشد بازهم نتیجه آن مشخص است.

 

به گزارش“جمانیوز”نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در این دیدار اظهار داشت: به نظر میرسد که فعالیت های انتخاباتی در این استان و شهرستان خیلی زود آغاز شده است.
غلامرضا تاجگردون گفت: اگر سیاست بر رفتار و احساسات ما غالب شود، این حرکت ایراد دارد و یکی از ایرادات منطقه ما هم همین است.
وی تصریح کرد: بنده نماینده شما بجای اینکه در این ایام به فکر زندگی تان، اشتغال تان، آینده کشورمان، استان مان و شهرمان باشم باید دنبال پاسخ به این و آن باشم و اگر ۵۰ درصد فکر خودم را به فعالیت و تبلیغات جهت انتخابات متمرکز کنم به مردم خیانت کرده ام.
تاجگردون عنوان کرد: ما باید از ظرفیت های خود برای کار برای مردم استفاده کنیم و رفتارهای سیاسی مان را بر مردم غالب نکنیم و یکی از مشکلاتی که از گذشته بوده و هنوز هم وجود دارد و البته کمرنگ شد و همچنین از علل اصلی عقب ماندگی استان کهگیلویه و بویر احمد همین مورد است که می توان گفت که گچساران و باشت نسبت به بقیه نقاط استان بهتر است.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت افزود: در این دوره بنده از رقیب های خودم تشکر می کنم که دنبال کارشکنی برای من نبودند و اگر نسبتا فضای کار، مناسب شده است به همین علت است.
وی گفت: به هرصورت ساز انتخابات زده شده است و مردم به همدیگر نگاه می کنند البته مهم این است که ما چگونه به این مسئله نگاه می کنیم و این یک بحث جدی می باشد.
تاجگردون با اشاره به اینکه بهترین معیار انتخاب عقل می باشد و اگر معیار انتخاب بر اساس قوم، قبیله، طایفه و… باشد حتما ضرر خواهیم کرد چون شما در این شرایط قرار گرفته و دارید و فرآیند تصمیم سازی و تصمیم گیری را انجام می دهید و واقعا بدون هیچ احساس البته قومیت و همزبانی خوب است ولی بدون اینکه احساسات بر شما غالب شود باید شاخص ها را ارزیابی بکنید و متناسب با ان رای بدهید و البته من هم باید شاخص هایم را ارزیابی کرده که می توانم بیایم یا نه؟ و در نهایت اگر بر اساس عقل و منطق باشد هیچ دعوای نخواهد افتاد.
وی اظهار داشت : من در جمع براداران ترک زبان گفتم که من یک احساس خطر میکنم احساس فتنه سنگین بخصوص در منطقه گچساران که در حال شکل گیری می باشد. عده ای این فتنه را بخاطر منافع شخصی و سیاسی خلق می کنند تا خودشان بجای برسند و قومیت ها را به جان هم می اندازند البته اگر چنین اتفاقی هم بیفتد رای کاملا مشخص است و اگر صرفا رای سیاسی باشد بازهم نتیجه آن مشخص است.
تاجگردون با اشاره به اینکه پس چه منافعی در جریان است؟آیا منافع عموم مردم در میان است یا منافع یک قشر خاص؟ افزود: در جلسه ای که فایل صوتی آن هم موجود است جمعی از لیدر های یک جریان می خواهند که کاندیدا خود را انتخاب بکنند و چندین نفر فقط در باب یک موضوع صحبت می کنند واینگونه مطرح می کنند که دشمن قدر است و خوب کار کرده و خوب کار هم میکند اما نگذارید تاجگردون رای بیاورد پس معیار این گروه خوب کار کردن نیست بلکه چیز دیگری است.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: این گروه به صراحت می گویند تنها راهی که می شود تاجگردون را زد پول است باید پول بیاوریم تا تاجگردون را از میدان خارج بکنیم اگر اینطور باشد پس معیار خوب کار کردن نیست بلکه دروغ گویی و بدقولی و وعده های پوچ دادن به مردم معیار است.
تاجگردون با بیان اینکه در زمان انتخابات حرف هائی زدم و در همین راستا هم قدم برداشته ام البته خطاهایی هم داشته ام اما مسیر مشخص بوده و من هرگز سیاست را بر کارم ترجیح نداده ام.
تاجگردون در پایان گفت: شما نماینده انتخاب کرده اید که به همه موضوعات و مشکلات منطقه توجه کند یعنی نماینده باید هم به عزت و سرافرازی کشورش فکر بکند و هم فارغ این مباحث باید در کنار منافع ملی به منافع محلی خود هم توجه کند که  انشاالله در این راستا بزودی فعالیت گسترده ای در زمینه اشتغال در حوزه های گچساران و باشت فراهم خواهد شد.

IMG_0001 IMG_0006 IMG_0011 IMG_0013 IMG_0016 IMG_0017 IMG_0022 IMG_0026 IMG_0028 IMG_0029 IMG_0030IMG_9915 IMG_9922 IMG_9923 IMG_9925 IMG_9930 IMG_9931 IMG_9932 IMG_9933 IMG_9934 IMG_9935 IMG_9936 IMG_9938 IMG_9944 IMG_9946 IMG_9950 IMG_9951 IMG_9954 IMG_9955 IMG_9968 IMG_9973 IMG_9975 IMG_9980 IMG_9982 IMG_9987 IMG_9990 IMG_9991 IMG_9992 IMG_9993

منبع”کبنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.