تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 - 15:33

بازهم خبر بد از آموزش و پرورش فانی : معلمان با کمتر از ۲۰ ساعت تدریس در هفته مشمول طرح رتبه بندی نمی شوند

بازهم خبر بد از آموزش و پرورش فانی : معلمان با کمتر از ۲۰ ساعت تدریس در هفته مشمول طرح رتبه بندی نمی شوند

جمانیوز: معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمان با کمتر از ۲۰ ساعت تدریس در هفته مشمول طرح رتبه بندی و افزایش حقوق نمی شوند و بنابراین ۲۳۰ هزار معلم از این طرح خط خواهند خورد. محمد بطحایی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: طرح جدید رتبه بندی و افزایش حقوق معلمان

جمانیوز:

معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمان با کمتر از ۲۰ ساعت تدریس در هفته مشمول طرح رتبه بندی و افزایش حقوق نمی شوند و بنابراین ۲۳۰ هزار معلم از این طرح خط خواهند خورد.

بطحایی

محمد بطحایی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: طرح جدید رتبه بندی و افزایش حقوق معلمان تنها شامل معلمان با حداقل ۲۴ ساعت تدریس در هفته می شود.

وی گفت: شرط صدور احکام جدید رتبه بندی پرشدن ساعت کار تمام وقت برای فرهنگیان است و هر معلمی که به دلیل کسر ساعت موظف، ساعت کار تمام وقت ندارد مشمول طرح رتبه بندی نخواهد شد.

بطحایی از صدور احکام جدید رتبه بندی برای ۷۰۰ هزار از معلمان خبر داد و افزود: صدور احکام جدید رتبه بندی معلمان از اول مهر آغاز شده است و در برخی از استان ها ۹۵ درصد از فرهنگیان احکام جدید خود را دریافت کرده اند.

معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از میانگین افزایش حقوق فرهنگیان بر اساس طرح رتبه بندی خبری نداد و گفت: فرهنگیانی که تا کنون موفق به دریافت احکام جدید رتبه بندی نشده اند تا هفته آینده این احکام را دریافت خواهند کرد و در حقوق مهرماه افزایش حقوق را خواهند داشت.

منبع:نظرنیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.