تاریخ انتشار : یکشنبه 3 آبان 1394 - 6:30

توصیه معاون استاندار به فرمانداران؛تا لحظه آخر فعالیت خود را ادامه دهید/تایید تغییر مدیران استان

توصیه معاون استاندار به فرمانداران؛تا  لحظه آخر فعالیت خود را ادامه دهید/تایید تغییر مدیران استان

پایگاه خبری – تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir)  معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پیش‌بینی افزایش شعب اخذ رأی در برخی شهرستان‌های این استان همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.   به گزارش“جمانیوز” فتاح محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: همواره شایعاتی مبنی بر تغییر مدیران کشور و به تبع در

پایگاه خبری – تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir) 

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پیش‌بینی افزایش شعب اخذ رأی در برخی شهرستان‌های این استان همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

خبرگزاری فارس: توصیه معاون استاندار به فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد/پیش‌بینی افزایش شعب‌ اخذ رأی

 

به گزارش“جمانیوز” فتاح محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: همواره شایعاتی مبنی بر تغییر مدیران کشور و به تبع در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که باید بدون توجه به این شایعات خدمت کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از میان این شایعات ممکن است یک یا دو شایعه درست از آب دربیاید که تغییر مدیران هم طبیعی است اتفاق بیفتد و نباید در روحیه خدمت و تلاش مدیران تأثیری داشته باشد.

محمدی افزود: لذا توصیه ما به فرمانداران محترم این است حتی در صورت درستی شایعات تا لحظه آخر فعالیت خود را ادامه داده و این موضوع تأثیری در روند خدمت آن‌ها نداشته باشد.

وی با بیان اینکه هر مدیری یک روز می‌آید و روز دیگر ناگزیر باید برود اما هدف از همه آمدن و رفتن‌ها باید تنها خدمت به مردم باشد، گفت: بازدیدهای لازم را از همه مراکز برگزاری انتخابات در استان داشته‌ایم و شعب اخذ رأی را مورد بررسی قرار داده‌ایم و پیشنهادات اصلاحی در خصوص تعداد شعب اخذ رأی هم داده‌ایم.

محمدی به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: انتخابات امری مهم است که باید به بهترین نحو برگزار شود و از هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر آن در استان هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حوزه مرکز استان به دلیل گستردگی و جمعیت زیاد احتمال افزایش شعب اخذ رأی وجود دارد، بیان کرد: کمبودها را مورد ارزیابی قرار داده‌ایم تا بتوانیم با در نظر گرفتن همه جوانب انتخاباتی خوب در استان و بدون کمترین مشکل برگزار کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.