تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آبان 1394 - 15:26

صدارت «مسعود حسینی» تلخ‌ترین تجربه‌ مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد / خلقی پور ؛ خلیفه ی روزهای “داس و درو”

صدارت «مسعود حسینی» تلخ‌ترین تجربه‌ مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد / خلقی پور ؛ خلیفه ی روزهای “داس و درو”

جمانیوز: سوای از نمره عملکردی هر کدام از این دو بزرگوار واقعیت آن است که دوران صدارت آقای «حسینی» یکی از تلخ‌ترین تجربه‌های مدیرتی استان کهگیلویه و بویراحمد بود. وضعیت بد سیاسی و یا بهتر است بگوییم ناسیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد سبب شده اینجا همه سیاسی باشند و به صرف یک مسئولیت سفارشی که

جمانیوز:

سوای از نمره عملکردی هر کدام از این دو بزرگوار واقعیت آن است که دوران صدارت آقای «حسینی» یکی از تلخ‌ترین تجربه‌های مدیرتی استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

kholghi

وضعیت بد سیاسی و یا بهتر است بگوییم ناسیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد سبب شده اینجا همه سیاسی باشند و به صرف یک مسئولیت سفارشی که اتفاقاً برایند این مسئولیت کارنامه‌ی ضعیفی بوده است ژست‌های آنچنانی بگیرند و راجع به مسائلی که تخصص آنها نیست اظهار نظر کنند.

از این موارد بسیارند ولی در جدیدترین مورد آقای خلقی‌پور اظهارنظری محیرالعقول داشته‌اند و به گونه‌ای از مسعود حسینی سخن گفته‌اند که انگار از «اسماعیل دوستی» و یا «قوام نوذری» سخن می‌گویند.

اظهارنظر حق طبیعی هر کسی است ولی شایسته است اظهارات مطابق با واقعیات جامعه از یک طرف و از طرف دیگر جایگاه و موقعیت سیاسی فرد باشد. ولی در اینجا هر کسی با هر پیشینه‌ای و هر جایگاهی راجع به همه چیز و همه کس حرف می‌زند.

آقای خلقی‌پور اگر قرار بر حرف زدنشان باشد بهتر است کمی راجع به وضعیت فعلی و عملکرد گذشته‌اش برای مردم توضیح دهد. وی کسی است که هم در دوره قبلی انتخابات مجلس و هم در این دوره توسط هم جریانی‌هایش به بازی گرفته شد و حتی چند ماه پیش علی‌رغم معرفی‌اش به عنوان نامزد جریان اصولگرا در شهرستان بویراحمد و دنا در نهایت با بی‌احترامی تمام دوستان اصولگرایش ایشان را مجبور به کناره‌ی گری کردند.

خلقی پور اساساً سیاسی نیست چرا که اگر سیاسی بود این رفتارها را مرتکب نمی‌شد و یا  از اول ادعای نامزدی نمی‌کرد و یا وقتی که ادعا کرد و قول حمایت گرفت تا آخر می‌ایستاد و یا اگر بعد از آن که دوستانش زیر قول شان زدند به گونه‌ای دیگر عمل میکرد نه اینکه خود پیش قراول می‌شد و با اصرار و التماس دنبال «هدایتخواه» راه می‌افتادند.

آقای خلقی‌پور در مصاحبه‌اش مدعی شده‌اند که آقای «خادمی» از «سیدمسعود حسینی» ضعیف‌تر هستند. نگارنده دنبال پاسخ گفتن به این ادعا نیست و قضاوت با خود مردم است.

ولی سوای از نمره عملکردی هر کدام از این دو بزرگوار واقعیت آن است که دوران صدارت آقای «حسینی» یکی از تلخ‌ترین تجربه‌های مدیرتی استان کهگیلویه و بویراحمد بود. هر چند در آن دوره زمانی نه در استان که در کل کشور بواسطه سوء مدیریت دولت «احمدی نژاد» شرایط سختی برای کشور بوجود آمد که اثرات سوء آنها هنوز هم بر گرده‌ی مردم سنگینی می‌کند. عملکرد «مسعود حسینی» آنقدر ضعیف بود و آنقدر در تکمیل پروژه جاده بابامیدان-یاسوج بی‌تاثیر بود که در افتتاحیه آن «سید اقبال راستگویی» یکی از اصولگرایان شناسنامه‌دار حاضر نشد نامی از او ببرد و همین موضوع هم سبب درگیری لفظی و نزدیک به فیزیکی «سید اقبال» و «هدایتخواه» شد.

 شکی نیست که اگر ذره‌ای عملکرد آقای «حسینی» قابل دفاع بود آن گونه و با وجود حمایت قاطع نمایندگان وقت استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی از ایشان دولت او را آن گونه عزل نمی‌کرد. و آن گونه بسیاری از اصولگرایان و به ویژه فعالان ستاد «احمدی نژاد» در سال ۱۳۸۴ از حسینی اعلام برائت نمی‌کردند.

آقای «خلقی‌پور» مدیریت اجرایی فعلی در استان کهگیلویه و بویراحمد را  جاده یک طرفه می‌دانند و این خود گواه خوبی است بر عدم سیاسی بودن ایشان. چرا که اگر «خلقی‌پور» سیاسی بود نیک می‌دانست وقتی دولتی تغییر می‌کند شایسته است مدیران اجرایی را با خود همسو کند و این حق دولت‌ها و مطالبه مردم است. کاری که البته در شکل بسیار ناکارشناسانه و ناشایسته سالارانه‌ی آن «سیدمسعود حسینی» و «هدایتخواه» در دوران یکه تازی شان با مدیران خوب و شایسته حتی اصولگرا انجام دادند.

و از خلل همان برخوردهای داس گونه بود که معاونت استانداری به «خلیفه خلقی‌پور» رسید.

البته در این استان بواسطه ضعف و عدم هماهنگی تیم مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد اتوبان چند خطه‌ای در حوزه مدیران حاکم است که این اتوبان بارها مورد اعتراض خود دوستان آقای «خلقی‌پور» از جمله عبدپور قرار گرفته است.

این اتوبان سبب بقاء و ارتقاء بسیاری از هم کیشان آقای «خلقی‌پور» از جمله صیدالی، وفایی، طاهری، فدایی، راهزادی و …  شده است.

و این اتوبان بیش از ان که باید مورد اعتراض «خلقی‌پور» باشد باید مورد اعتراض و دلخوری حامیان دولت باشد.

البته هیچ بعید نیست دل آقای «خلقی‌پور» برای رفتارهای دور از عرف احمدی نژادی که شبانه و در حال ماموریت مدیرانش را عزل می‌کرد تنگ شده باشد و نزاکت دولت فعلی به مذاق او خوش نیاید.

ولی هر چه هست کاش آقای «خلقی‌پور» کمی هم از خودش می‌گفت و از اینکه چرا با وجود اجماع خود آقایان باز دوستانش به او پشت کردند و دور دیگران حلقه زدند.

و کاش جواب می‌دادند آیا در جریان اصولگرایی شهرستان بویراحمد قحط الرجال است که باز هم گزینه‌ی ایده آلشان «هدایت‌خواه» است.

منبع:کبنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.