تاریخ انتشار : سه شنبه 8 دی 1394 - 18:53

مجید باقریان کاندید اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ : آماده مناظره با نمایندگان سابق هستم

مجید باقریان کاندید اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ : آماده مناظره با نمایندگان سابق هستم

پایگاه خبری – تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir)  مجید باقریان کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از کهگیلویه بزرگ در گفت و گو با خبرنگاران به سوالات آنان پاسخ و نسبت به موضوعات مختلف واکنش نشان داد. دلایل توسعه نیافتگی کهگیلویه بزرگ از نگاه مجید باقریان باقریان با اشاره به دلایل اصلی توسعه نیافتگی در کهگیلویه بزرگ بیان کرد:اصلی

پایگاه خبری – تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir) 

مجید باقریان کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از کهگیلویه بزرگ در گفت و گو با خبرنگاران به سوالات آنان پاسخ و نسبت به موضوعات مختلف واکنش نشان داد.

مجیدباقریان

دلایل توسعه نیافتگی کهگیلویه بزرگ از نگاه مجید باقریان

باقریان با اشاره به دلایل اصلی توسعه نیافتگی در کهگیلویه بزرگ بیان کرد:اصلی ترین دلیل مدیران حاکم بر شهرستان ها و استان کهگیلویه و بویراحمد چه در عرصه نمایندگی و چه مدیران اجرایی و دیلی آن اینست که اگر مدیران اجرایی و نمایندگان با اقتدار و برنامه ریزی بهتری عمل کرده بودند می توانستند فریادی باشند و رنج های این حوزه مظلوم را فریاد می زدند .

وی افزود:بیش از ۲۴سال دوره نمایندگی مجلس در دست نمایندگان اصولگرا آقایان موحد و بزرگواری بود ،من آماده مناظره در هر فضا و مکانی با نمایندگان سابق و دوستان جدید اصولگرا هستم.دوستان موحد باید بگویند که موحد برای توسعه کهگیلویه چه کارهایی انجام داده و چه برنامه هایی دارند همچنین آقای بزرگواری بیلان کار بدهند.

کاندیدای اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ با اشاره به بی برنامه بودن مدیران و مجموعه مدیریتی کهگیلویه بزرگ در ادوار گذشته خاطرنشان کرد:اعتراضی که همیشه داشتم با وجود این همه فضای کشاورزی و زمینو آب مناسب برای کشاورزی کهگیلویه بزرگ چه کاری انجام شده است؟

آیا نمی توانستند از دولت ها تقاضا و اصرار کنند که این آب و روان آب و سدها شهرستان های چهار گانه از آن استفاده مطلوب در جهت رونق کشاورزی و دامداری استفاده نمایند.

باقریان عدم وجود راه مناسب و صنایع مادر را از دلایل توسعه نیافتگی و بحران بیکاری و مهاجرت در کهگیلویه بزرگ دانست و ابراز کرد:راه های ارتباطی ما اکثرا نامناسب است و توسعه از محور راه می گذرد.

وی بیان کرد:یکی دیگر از محور های توسعه از مجرای فرهنگ می گذرد و معتقدم در عرصه فرهنگ نتوانستیم آن را اجرا کنیم و زیر ساخت های مناسب را بوجود بیاوریم.

نبود امکانات رفاهی و فرهنگی برای مردم یکی از دلایل اصلی مهاجرت است که به یاسوج می روند .

باقریان با اشاره به وضعیت شهر چرام گفت:شهری مثل چرام با اون همه فضای طبیعی مناسب آیا نمی شد یک پارک مناسب درست کنند پس معلوم است که مدیریت درستی وجود نداشته است.سرنوشت فسفات چرام چه شد؟که قطعا اگر راه اهندازی می شد کار و اشتغال بوجود می آمد و جوانان ما آواره شهر ها و استان های اطراف نمی شدند.

قوم گرایی و قبیله گرایی آفت کهگیلویه بزرگ است

مدیر اسبق فرهنگی دانشگاه یاسوج گفت:استعدادها و پتانسیل های بسیار خوبی در کهگیلویه بزرگ وجود دارد که حتی در سطح ملی خوش درخشیدند.اما متاسفانه بسیاری از نخبگان ما قربانی عصبیت قومی شده اند و به حاشیه رفتند.

اگر قرار است کسی استاندار باشد موظف به استفاده از همه نخبگان است و اگر در کهگیلویه بزرگ دچار مشکل شده ایم دلیلش استفاده نکردن از نیروهای انسانی طراح ،خلاق و کار آمد است.

مزوران اصلاح طلبی مواظب باشند

باقریان با اشاره به اینکه مزدور و مزور دو مقوله جداگانه است و الان نمی خواهم واراد این بحث شوم زیرا من اهل بگم بگم نیستم ،اما توصیه اخلاقی کردم که کسانی که می خواهند با حیله و تزویر چهره دوست خود را تخریب و سیاه،و چهره خود را سفید نشان دهند مواظب باشند.

دوستانی که در یکسال گذشته در پی آن هستند که بنده را غیر اصلاح طلب نشان دهند ،متاسفانه نمی خواهند دوستان اصلاح طلب به وحدت برسند.

وی افزود:مجید باقریان به تمام کسانی که در عرصه انتخابات ورود پیدا کردند خوش آمد می گوید و آماده مناظره با همه هستم اما بداخلاقی مخالف هستم.

من بارها گفتم تابع خرد جمعی هستم که تزویر نکنیم.

آقایان لاهوتی و منطقیان که بیشترین هزینه ها را داده اند برای من محترم هستند و بعداز آنها حق با کسانی است که بیشترین هزینه ها را داده باشند.

باقریان بیان کرد:رفتارهای خشن و شعارگونه و هنجار شکنانه را برای اصلاحات مفید نمی دانم .

اصلاحات اصول  دارد

کاندید اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ گفت:خدایا به اصلاح طلبان ما بفهمان که اصول داریم و به اصولگرایان ما بفهمان که اصلاحات ضرورت دارد.اصلاحات یعنی برداشتن گام های آران و با تندروی مخالف است.

وی با انتقاد از جریان اصولگرایی که همه چیز را برای خودشان می خواهند بیان کرد:این عملکرد تمامیت خواهی است و در هفته گذشته به آقای هدایتخواه در بهمیی اجازه صحبت دادند اما شورای تامین برای من که میخواستم همایش توسعه از نگاه قرآن را برگزار کنم اجازه ندادند.

انتقاد به کسانی که وعده کار می دهند

باقریان با اشاره به وعده های داده به جوانان گفت:من انتقاد دارم به دوستانی که می گویند کار شخصی کردم ،با التماس نامه ای می گیرند و به دست بچه مردم می دهند و بعداز ۲الی ۳ماه دوباره بیکار به خانه برمی گردند.

نماینده باید شخصی باشد که خود باورمند به رنج و درد مردم باشد من خود عشایرزاده ام.

باقریان تاکید کرد:اگر به اندازه یک پنجم دوستان که در انقلاب در حوزه کهگیلویه بزرگ قدرت داشتند ،من مسئولیت و قدرت می داشتم الان کهگیلویه بزرگ از بن بست خارج بود.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد پمپاژ پول و دادن وعده اشتغال و نامه گفت:من در جریان نیستم و اگر چنین اتفاقی ناشایستی بیفتد وظیفه نهادهای امنیتی است که جلوی چنین پدیده ای را بگیرد.

باقریان تصریح کرد:اگر کسی می خواهد با نان و این اقدام ناپسند رای مردم را بگیرد نهادهای امنیتی دست آنها را بگیرند و اگر نگیرند به آرمان های نظام و خون شهدا خیانت کردهاند.

 

پایگاه خبری “جمانیوز” همراه شما با انتخابات…..

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.