تاریخ انتشار : سه شنبه 8 دی 1394 - 13:43

سونامی طلاق در دهدشت

سونامی طلاق در دهدشت

جمانیوز: رئیس اداره ثبت احوال کهگیلویه گفت: طی بررسی انجام شده طی یک ماه ۳۰ فقره طلاق ثبت شده در دفاتر دهدشت مربوط به مراجعه‌کنندگان از شهرستان‌های همجوار بوده است. رئیس اداره ثبت احوال کهگیلویه گفت: طی بررسی انجام شده طی یک ماه ۳۰ فقره طلاق ثبت شده در دفاتر دهدشت مربوط به مراجعه‌کنندگان از

جمانیوز:

رئیس اداره ثبت احوال کهگیلویه گفت: طی بررسی انجام شده طی یک ماه ۳۰ فقره طلاق ثبت شده در دفاتر دهدشت مربوط به مراجعه‌کنندگان از شهرستان‌های همجوار بوده است.

رئیس اداره ثبت احوال کهگیلویه گفت: طی بررسی انجام شده طی یک ماه ۳۰ فقره طلاق ثبت شده در دفاتر دهدشت مربوط به مراجعه‌کنندگان از شهرستان‌های همجوار بوده است.

gavadi

به گزارش جمانیوز از دهدشت، عیسی جوادی در نشست خبری با اصحاب رسانه خدمات ثبت احوال را گسترده خواند و اظهار کرد: این دستگاه بر اساس اهداف و مأموریت‌های سازمانی خدمات‌رسانی می‌کند.

IMG_0581

رئیس اداره ثبت احوال کهگیلویه ساماندهی ثبت وقایع حیاتی را از اهداف کلان ثبت احوال برشمرد و با بیان اینکه وقایع ولادت، وفات، ازدواج و طلاق بر اساس ظرفیت‌های قانونی ثبت می‌شود افزود: نمایندگی ثبت احوال مستقر در بیمارستان امام دهدشت تولد نوزادان را به روز ثبت می‌کند.

 

وی با اشاره به بالا بودن آمار طلاق در این شهرستان، ثبت واقعه طلاق شهرستان‌های همجوار در دفاتر ثبت طلاق دهدشت را از عوامل بالا رفتن آمار این پدیده دانست و گفت: طی بررسی انجام شده طی یک ماه ۳۰ فقره طلاق ثبت شده در دفاتر دهدشت مربوط به مراجعه‌کنندگان از شهرستان‌های همجوار بوده است.

IMG_0579

جوادی تعویض شناسنامه و صدور کارت ملی هوشمند را از دیگر خدمات ثبت احوال دانست و با اشاره به پروژه هوشمندسازی کارت ملی در شهرستان گفت: این کار در ثبت احوال و دفاتر پیشخوان دولت انجام می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه ۶ دفتر پیشخوان دولت در شهرستان فعالیت دارد افزود: از این تعداد یک مورد روستایی بوده که در روستای طولیان به ارائه خدمات مشغول است.

IMG_0587

وی از آرشیو الکترونیکی ۲۲۰ هزار سند ثبت احوال بر روی پایگاه اطلاعات جمعیتی خبر داد و تصریح کرد: آرشیو الکترونیک اسناد ثبت احوال از سال ۸۹ در شهرستان کهگیلویه راه‌اندازی شده است./کبنا

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.