تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 دی 1394 - 19:42

برف گیر شدن خبرنگار “جمانیوز” در جاده سادات / باز هم مسئولان نبودند….!

برف گیر شدن خبرنگار “جمانیوز” در جاده سادات / باز هم مسئولان نبودند….!

پایگاه خبری – تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir)   همین دوهفته پیش بود که خبرناگوار برفگیر شدن ومرگ معلم و دوجوان چرامی در استانی که شاید درسال به دفعات انگشت شمار هم برف نزد, افکار عمومی را تحت تاثیر قرار داد. خانم کاظمی خبرنگار“جمانیوز” به همراه دوسرنشین دیگر که از یاسوج عازم دهدشت بودند, و همچنین خودروی سمندی بادوسرنشین

پایگاه خبری – تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir)

 

همین دوهفته پیش بود که خبرناگوار برفگیر شدن ومرگ معلم و دوجوان چرامی در استانی که شاید درسال به دفعات انگشت شمار هم برف نزد, جاده برفی1افکار عمومی را تحت تاثیر قرار داد.

خانم کاظمی خبرنگار“جمانیوز” به همراه دوسرنشین دیگر که از یاسوج عازم دهدشت بودند, و همچنین خودروی سمندی بادوسرنشین ساکن همین منطقه که بخاطر کاری فوری باید به یاسوج میرفتند, درجاده سادت گرفتار شدند.

طی تماس خبرنگار”جمانیوز” باستاد بحران استانداری و اعلام خبر برفگیر شدن دوخودرو با ۵ سرنشین, اعلام کردند که ازهفته قبل اعلام وضعیف برف وباران دراین منطقه شد و نباید ازاین جاده تردد میکردید, لذا درحال حاضر کمکی از ماساخته نیست و باید منتظر برف روبهایی باشید که ممکن است باشما فاصله زیادی داشته باشند.

شدت بارش برف به حدی بود که هرلحظه بیشتر میشد و هیچگونه دیدی برای راننده وجود نداشت و همچنین تا آبادی بعدی مسیر زیادی بود که نه ماشین بیش از آن حرکت میکرد و نه پیاده امکان دسترسی به این منطقه وجود داشت.

طی تماس تلفنی با امداد راه نیز عنوان کردند برف روب ها در مسیر درحال فعالیتند اما دیده های خبرنگار ما حاکی از آن است که از یاسوج تا جاده سادات هیچگونه ماشین راهسازی و برف روب چه درحال فعالیت و چه غیرفعال, وجود نداشت.

جای سوال اینجاست که چندجوان دیگر باید دراین راه جان خود را از دست دهند تامسوولین ما چاره اندیشی کنند؟

کشت و کشتاره جاده های ناهموار به اندازه کافی سالانه جان افراد بیشماری را میگیرند, اما برف نیز بلایی شده است که در اولین روزهای زمستان تعدادی خانواده را در استان همیشه محروم کهگیلویه و بویراحمد عزادار کرده است.

درساعت انتشار این خبر هنوز خبرنگار و ۵سرنشین دوخودرو در جاده سادات گرفتار برف هستند .

آیا وقت بیداری مسوولین خواب زده ما نرسیده است؟

آخرین تماسی که با خانم کاظمی داشتیم خوشبختانه خانم کاظمی ودوستانش به کمک اهالی محل نجات یافته اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.