تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 - 13:38

نتایج بررسی صلاحیت‌ کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری + جدول

نتایج بررسی صلاحیت‌ کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری + جدول

پایگاه خبری – تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir) پایگدر حالی که از روز گذشته همه در انتظار اخبار تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات خبرگان هستد، امروز موعد اعلام رسمی بررسی صلاحیت‌ها رسیده است و بر اساس اعلام قبلی نتایج بررسی صلاحیت‌ها به وزارت کشور ابلاغ شده است. به گزارش“جمانیوز”در حالی که از روز گذشته همه در انتظار اخبار تایید

پایگاه خبری – تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir)

پایگدر حالی که از روز گذشته همه در انتظار اخبار تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات خبرگان هستد، امروز موعد اعلام رسمی بررسی صلاحیت‌ها رسیده است و بر اساس اعلام قبلی نتایج بررسی صلاحیت‌ها به وزارت کشور ابلاغ شده است.

به گزارش“جمانیوز”در حالی که از روز گذشته همه در انتظار اخبار تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات خبرگان هستد، امروز موعد اعلام رسمی بررسی صلاحیت‌ها رسیده است و بر اساس اعلام قبلی نتایج بررسی صلاحیت‌ها به وزارت کشور ابلاغ شده است.

در حال که روز گذشته آخرین روز بررسی صلاحیت نامزدهای خبرگان بود سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: طبق قانون نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس خبرگان از طریق هیات مرکزی نظارت به وزارت کشور اعلام می‌شود و این وزارتخانه نیز نتایج را به فرمانداری‌ها ابلاغ خواهد کرد تا به اطلاع داوطلبان برسد.

 پایگاه خبری – تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir)
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.