تاریخ انتشار : شنبه 29 اسفند 1394 - 9:38

عدل هاشمی در چرام : عشق من ایجاد اشتغال است / وابسته به هیچ جریان سیاسی نیستم

عدل هاشمی در چرام : عشق من ایجاد اشتغال است / وابسته به هیچ جریان سیاسی نیستم

پایگاه خبری – تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir) سردار هاشمی در جمع حامیان خود در چرام با تاکیدبر اینکه از وضعیت بیکاری جوانان حوزه انتخابیه اش بشدت رنج می برد ، گفت: از اینکه جوانان بیکار را می بینم خجالت می کشم و بطور حتم تمام تلاشم را معطوف به رفع این معضل خواهم نمود. به گزارش“جمانیوز”وبه نقل

پایگاه خبری – تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir)

سردار هاشمی در جمع حامیان خود در چرام با تاکیدبر اینکه از وضعیت بیکاری جوانان حوزه انتخابیه اش بشدت رنج می برد ، گفت: از اینکه جوانان بیکار را می بینم خجالت می کشم و بطور حتم تمام تلاشم را معطوف به رفع این معضل خواهم نمود.عدل هاشمی1

به گزارش“جمانیوز”وبه نقل از صبح خرد؛ نماینده مجلس دهم کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه انتخابات نباید محلی برای انشقاق ها و اختلافات باشد، اظهارداشت: بیکاری عامل اصلی مشکلات کنونی در حوزه انتخابیه ما است.

هاشمی پور با بیان اینکه باید برای بیکاران بسترهای اشتغال فراهم نمود گفت : هفت سال پیش در دیدار با رهبر انقلاب ، معظم له فرمودند بروید و کار ایجاد کنید.

وی با تاکید براینکه امورات این دنیا زودگذر است ، خاطرنشان کرد: امروز کشور ما نیاز به تدبیر و شجاعت و تخصص دارد.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی باید به سمتی حرکت کند که مشکلات کشور را در حوزه های مختلف سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و سایر مسائل بنحو شایسته ای حل کند.

هاشمی پور با بیان اینکه ۲۷ سال وزارت نیرو را بخوبی می شناسم ، ادامه داد: با مناطق مختلف حوزه انتخابیه ام آشنایی دارم.

 وی گفت: عشق من ایجاد اشتغال برای جوانان این دیار است و اصلاح طلبان و اصولگرایان را قسم داده ام تا برای ایجاد فرصت های اشتغال در کنار هم باشند..

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کرد وابسته به هیچ جریان سیاسی نیستم ، اظهارداشت: مدیران آینده من باید با دولت و بخش خصوصی و خیرین تعامل داشته باشند.

هاشمی پور گفت: چسبیدن به اصولگرا و اصلاح طلب مشکلات را حل نمی کند و اگر اینها می توانستند مشکلات را حل کرده بودند می کردند.

وی افزود: چپ و راست را باید بخصوص در چرام کنار بگذاریم و از فرصت ها استفاده بهینه ببریم.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم شورای اسلامی با تاکید براینکه از جریان های سیاسی می خواهیم در کنار هم باشند تا مشکلات بیکاری حل شود ، ادامه داد: نشست هایی برای بررسی مشکلات حوزه انتخابیه ام در همین مدت چه در کشور و چه در استان برگزار کرده ایم.

هاشمی پور گفت: انتخابات تمام شده و باید بفکر رفع مشکلات بود و کسانی که هم مردم به آنها رای ندادند بیایند و از مردم تشکر کنند و تبریک بگویند.

وی از دستگاههای نظارتی و اجرایی در برگزاری انتخابات تشکر کرد و یادآورشد: از تمام مردان و زنان بطور ویژه تشکر می کنم.

این نماینده مجلس گفت: تشکر ویژه از رسانه ها که فضای انتخابات را رقابتی نمود دارم و از این عزیزان می خواهم در کنار ما باشند و یاری مان دهند.

هاشمی پور افزود: از مردم می خواهم برای انجام کارهای بزرگ و عام المنفعه به ما مهلت ندهید اما از مردم دیارم می خواهم کارهای شخصی و فردی را تعدیل کنید.

وی با بیان اینکه روزانه یک هزار و ۲۰۰ بار باید پاسخگوی تماس های تلفنی موکلانم  باشم ، ادامه داد: واقعا توان پاسخگویی به این تعداد را ندارم و از شما ملت می خواهیم که به نمایندگان ما در حوزه انتخابیه مراجعه کنند.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: تلفن ها اجازه برگزاری جلسات و مثمرثمر بودن این جلسات را از ما می گیرد و من از الان شرمنده ام اگر گاها پاسخ نمی دهم.

هاشمی پور با بیان اینکه کشور پول دارد و این که در کشور پول نیست صحبت دشمنان ما است ، افزود: باید برای آوردن پول به منطقه کانال زد و از بخش های مختلف بهره های لازم را برد.

وی افزود: مدیران آینده در کهگیلویه بزرگ باید پاشنه کفشهای خود را بالا بکشند و در کنار ما باشند و برای رفع مشکلات منطقه کوتاهی نکنند.

پایگاه خبری – تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.