تاریخ انتشار : یکشنبه 8 فروردین 1395 - 18:59

نماینده منتخب کهگیلویه بزرگ:سونامی بیکاری کهگیلویه بزرگ را به خطر انداخته و باید چاره‌اندیشی کرد

نماینده منتخب کهگیلویه بزرگ:سونامی بیکاری کهگیلویه بزرگ را به خطر انداخته و باید چاره‌اندیشی کرد

پایگاه خبری – تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir) امروز نه تنها جامعه هنرمندان بلکه دیگر جوامع مظلوم واقع‌ شده‌اند. جامعه ورزش ما وضعیت خوبی ندارد و ورزشکاران یکی پیش از دیگری به باشگاه‌های خوزستان و دیگر باشگاه‌ها مهاجرت می‌کنند. به گزارش“جمانیوز”، سردار عدل هاشمی‌پور عصر امروز در ایین تجلیل از عوامل فیلم ممیرو که در فرهنگسرای دهدشت برگزار

پایگاه خبری – تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir)

امروز نه تنها جامعه هنرمندان بلکه دیگر جوامع مظلوم واقع‌ شده‌اند. جامعه ورزش ما وضعیت خوبی ندارد و ورزشکاران یکی پیش از دیگری به عدلباشگاه‌های خوزستان و دیگر باشگاه‌ها مهاجرت می‌کنند.

به گزارش“جمانیوز”، سردار عدل هاشمی‌پور عصر امروز در ایین تجلیل از عوامل فیلم ممیرو که در فرهنگسرای دهدشت برگزار شده بود، اظهار داشت: باید از مشکلات جوامع هنرمندان، بانوان و جوانان بیکار،شهرک‌های صنعتی متوقف شده و پروژه‌های راکد شده در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ فیلمی تهیه و تدوین شود تا یک روز ببینیم چه اتفاقی افتاده است.

نماینده منتخب کهگیلویه بزرگ تصریح کرد: امروز نه تنها جامعه هنرمندان بلکه دیگر جوامع مظلوم واقع‌ شده‌اند. جامعه ورزش ما وضعیت خوبی ندارد و ورزشکاران یکی پیش از دیگری به باشگاه‌های خوزستان و دیگر باشگاه‌ها مهاجرت می‌کنند.

هاشمی‌پور با فراگیر خواندن مشکلات در حوزه‌های مختلف کهگیلویه تصریح کرد: به عنوان خدمتگزار این مردم از مسئولان و از جناب تاجگردون رئیس کمیسیون بودجه مجلس تقاضا دارم کمک کنید تا بتوانیم جلوی این سونامی را بگیریم.

وی با بیان این‌که برای جلوگیری از سیل، سیل‌بند احداث می‌کنند،افزود: اما سونامی در هیچ کجای دنیا قابل کنترل نیست.

هاشمی‌پور تصریح کرد:امروز سونامی بیکاری کهگیلویه بزرگ را به خطر انداخته و باید چاره‌اندیشی کرد.

وی کمک گرفتن از اعتبارات ملی و جذب سرمایه‌گذار در بخش خصوصی را از راه‌های رفع بیکاری دانست و گفت:اگر کارهای عام‌المنفعه و زیر بنایی در کهگیلویه حل شود طبیعتأ هنرمندان و دیگر اقشار مشکلی نخواهند داشت.

هاشمی‌پور فرهنگ و آموزش را اولین شاخصه‌های توسعه دانست و با بیان این‌که امنیت،عمران و امور زیربنایی و مشوق‌های سرمایه‌گذاری از دیگر اولویت‌های توسعه است تصریح کرد: شرایط فعلی کهگیلویه بزرگ اضطراری است و امیدوارم با تعاملی که با نماینده گچساران دارم با پایبندی به اصول انقلاب بتوانم با برنامه‌های زمانبندی نسبت به رفع مشکلات این حوزه انتخابیه گام بردارم.

پایگاه خبری – تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir)

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.