تاریخ انتشار : دوشنبه 9 فروردین 1395 - 18:09

توصیه تاجگردون به عدل هاشمی:دولت و مجلس به نمایندگان تندرو کمکی نمی کند

توصیه تاجگردون به عدل هاشمی:دولت و مجلس به نمایندگان تندرو کمکی نمی کند

پایگاه خبری – تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir) به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جمانیوز به نقل از صبح خرد،غلامرضا تاجگردون نماینده و منتخب  حوزه انتخابیه گچساران و باشت درمجلس شورای شورای اسلامی که به دعوت تعدادی از مردم چرام به این شهر سفر کرد با اشاره به اینکه باید مسیر توسعه را در استان اصلاح کنیم اظهار داشت:چرا

پایگاه خبری – تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جمانیوز به نقل از صبح خرد،غلامرضا تاجگردون نماینده و منتخب  حوزه انتخابیه گچساران و باشت درمجلس شورای شورای اسلامی که به دعوت تعدادی از مردم چرام به این شهر سفر کرد با اشاره به اینکه باید مسیر توسعه را در استان اصلاح کنیم اظهار داشت:چرا دوستان ما در کهگیلویه و تمام نسل های اول تا چهارم همه یک جور فکر می کنید .

وی بیان کرد:اگر همه یک  جور فکر کنید به مدار توسعه حرکت نمی کنید ،نخبگان کهگیلویه باید حل بحران محرومیت شهرستان های این منطقه بزرگ فکری کنند و عیب ما این است که رفع همه مشکلات را در قامت نماینده و بر اساس شاخص نماینده می دانیم.

تاجگردون تاکید کرد:نکته مهم این است که ما در کهگیلویه یا می خواهیم حتما مثل هم فکر کنیم که شکست می خوریم یا هم می خواهیم حتما یک جور دیگر فکر کنیم و بزرگان را حذف کنیم که باز هم شکست می خوریم.

وی در جلسه نوروزی با مردم چرام گفت:برادرم عدل هاشمی دیکته ننوشته است که نمره اش ۲۰است ،وقتی شروع به نوشتن کرد اگر در خط اول چند غلط داشت بدانید که انتخاب اشتباهی کرده اید .

وی افزود:مشاوران عدل هاشمی و همراهان نقش مهمی در موفقیت وی دارند که باید در انتخاب آنها دقت نمایدو اگر ما یاد گرفتیم مخالفی که به مردم کمک می کند او را یاری بدهیم ما پیروزیم.زیرا کمک برای رفع معضلات نتیجه اش مال همه است.

تاجگردون با توصیه ضمنی به عدل هاشمی و کنایه به بزرگواری گفت:در مجلس نماینده هایی که خیلی غر می زنند و سخنرانی می کنند که طرفدارانشان خوششان بیاید بدترین وضعیت را این شهرستان ها دارند .

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:نمایندگان تندرو را نه دولت می تواند کمک کند و نه مجلسیان همراهی می کند،این نمایندگان فقط عشق این هستند که غر بزنند و افتخارشان این است که بگویند ۴۵۰سوال کردیم.

وی افزود:تاجگردون در طول چهار سال نمایندگی مجلس یک بار زیر برگه استیضاح وزیر احمدی نژاد را امضا کردم و یک بار هم سوال از احمدی نژاد را مقام معظم رهبری در این قضیه یک اشاره کردند و ما هم امضا خود را پس گرفتیم.

تاجگردون ابراز کرد:نمی گوئیم حرف نزنید بلکه غر نزنید و مطلبتان رسا باشد درست حرف زدن ارزش صد بار حرف زدن را دارد.

غلامرضا تاجگردون با اشاره به همراهی و کمک به عدل هاشمی گفت:تا سال سوم نگاه می کنیم اگر هاشمی در یک سه خط نوشته ۲۰ تا غلط داشت در سال چهارم همه با هم اورا به زمین می زنیم.

وی تاکید کرد:اگر عدل هاشمی در کار عمرانی خوب است اما در کار سیاسی خوب نیست و تندروی می کند و به هر چیزی غر می زند و منافع مردم را نگاه نمی کند او را به زمین می زنیم

به گزارش پایگاه خبری جمانیوز در این نشست تعدادی زیادی از لیدرها و طرفداران عدل هاشمی و همچنین تعدادی از روسای ادارات و تعدادی از اصلاح طلبانی که از کاندید اجماع اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ حمایت نکردند حضور داشتند.

پایگاه خبری – تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir)

انتهای پیام//

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.