تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 فروردین 1395 - 6:21

در سومین دوره شب های شعر بلاد شاپور:تجلیل از دکتر “ولوی”چهره ماندگار شعر استان+تصاویر

در سومین دوره شب های شعر بلاد شاپور:تجلیل از دکتر “ولوی”چهره ماندگار شعر استان+تصاویر

 پایگاه خبری – تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir) درسومین دوره از شبهای شعر بلاد شاپور از «دکتر حمزه ولوی» چهره ماندگار شعر استان تجلیل شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جمانیوز به نقل از صبح خرد، سومین دوره شبهای شعر بلادشاپور در شب ۷ و ۸ فروردین ماه ۹۵ در دهدشت برگزار شد. در شب پایانی این برنامه

IMG_3007

 پایگاه خبری – تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir)

درسومین دوره از شبهای شعر بلاد شاپور از «دکتر حمزه ولوی» چهره ماندگار شعر استان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جمانیوز به نقل از صبح خرد، سومین دوره شبهای شعر بلادشاپور در شب ۷ و ۸ فروردین ماه ۹۵ در دهدشت برگزار شد.

در شب پایانی این برنامه فرهنگی و هنری که با حضور دکتر تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه در مجلس، فرماندار کهگیلویه، شاعران و هنرمندان در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای دهدشت برگزار شد، با اهدا تندیس این برنامه و لوح یادبود به دکتر ولوی از این چهره ماندگار شعر استان تجلیل شد.

ولوی در ابتدای این برنامه تجلیل گفت: در ابتدای دهه شصت و زمانی که شروع به سرایش شعر کردم مخاطبی نداشته و فقط برای خودم شعر میگفتم.

وی ادامه داد: در سال ۷۷ با دوستان شاعر آشنا شدم و برای اولین بار به انجمن شعر دهدشت رفتم و آنگاه متوجه شدم که کهگیلویه بزرگ مخزن بی پایان شعر و ادبیات است.

ولوی افزود: علیرغم آنکه در استان  کهگیلویه و بویراحمدحضور نداشتم اما این ارتباط ها استمرار پیدا کرد و شناخت خوبی از شاعران این دیار که واقعا توانمند بودند پیدا کردم.

وی بیان داشت: شاعران دیگر شهرستانهای استان نیز افراد توانمند و موفقی هستند.

دکتر ولوی در ادامه برخی از اشعار محلی خود را قرائت کرد.

در پایان نیز لوح یادبود و تندیس شبهای شعر بلاد شاپور توسط دکتر تاجگردون به دکتر ولوی اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری جمانیوز(صبح خرد)دکتر حمزه ولوی از فرزندان شایسته چرام  (روستای القچین سفلی)و شاعر مطرح استانی است که هم اکنون رئیس سازمان  حفاظت محیط زیست استان فارس می باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.