تاریخ انتشار : دوشنبه 23 فروردین 1395 - 10:49

مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام خبر داد:راه اندازی سونوگرافی چرام تا پایان خرداد

مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام خبر داد:راه اندازی سونوگرافی چرام تا پایان خرداد

پایگاه خبری – تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir) (صبح خرد)  پایگاه خبری – تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir) (صبح خرد) مسعود احتشامی  در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی جمانیوز چرام؛از تامین دستگاه سونوگرافی در چرام خبر داد و اظهار کرد: یکی از اولویت‌های ما تامین دستگاه سونوگرافی است که ان‌شاءالله نهایتا تا پایان فصل بهار تامین خواهد شد و متخصص رادیولوژی حداقل

پایگاه خبری – تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir) (صبح خرد) 

پایگاه خبری – تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir) (صبح خرد) مسعود احتشامی  در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی جمانیوز چرام؛از تامین دستگاه سونوگرافی در چرام خبر داد و اظهار کرد: یکی از اولویت‌های ما تامین دستگاه سونوگرافی است که ان‌شاءالله نهایتا تا پایان فصل بهار تامین خواهد شد و متخصص رادیولوژی حداقل یک روز در هفته در چرام خواهیم داشت.

چه برنامه‌هایی دارید برای هرچه بهتر خدمات رساندن به مردم چرام که برای انجام آزمایشات و انجام کارهای رادیولوژی، عکسبرداری و سونوگرافی به شهرستان‌های مجاور پناه ببرند؟

رادیولوژی چرام قبلا در ماه تقریبا حدود ۱۵ روز آن هم هر روزی پنج ساعت فعال بود ولی با اضافه کردن و تامین نیرو از محل درآمد اختصاصی، خوشبختانه در حال حاضر در تمام روزها حتی ایام تعطیل از ساعت ۷ صبح لغایت ۹ شب فعال است.

با اضافه کردن دستگاه‌های به‌روز و پیشرفته، آزمایشگاه‌های مرکزی چرام در حال حاضر تمام آزمایش‌های سطح یک، آزمایش‌های هورمونی و برخی آزمایش‌های سطح ۲ را هم پوشش می‌دهند، همچنین به کادر ارائه خدمت نیز دو نفر اضافه شده‌اند.

یکی از اولویت‌های ما تامین دستگاه سونوگرافی است که ان‌شاءالله نهایتا تا پایان فصل بهار تامین خواهد شد و متخصص رادیولوژی حداقل یک روز در هفته در چرام خواهیم داشت.

*منظور از سطح یک و دو چیست؟

سطح یک پزشک عمومی و سطح دو پزشک متخصص.

*ما در چرام با کمبود دندانپزشک و دکتر عمومی مواجه هستیم آیا در برنامه کاری شما هست که این مشکل رفع شود؟

متاسفانه علی‌رغم تلاش و پیگیری زیاد به دلیل عدم استقبال دندانپزشکی بخش خصوصی، نتوانستیم در این خصوص موفق باشیم چرا که دندانپزشکان علاقه‌ای در بخش دولتی ندارند ولی دست از تلاش هم برنخواهیم داشت اما کمبودی از نظر پزشک عمومی بخش دولتی در شهرستان نداریم و به دلیل استقبال و هزینه کم درمان در بخش دولتی، متاسفانه استقبالی از مطب پزشکان عمومی بخش خصوصی نمی‌شود.

بحث ساخت بیمارستان چرام به کجا رسید ؟آیا در دستور کار قرار دارذ؟

بیمارستان چرام زمین آن تهیه و مجوز آن اخذ شده که در صورت تامین اعتبار و مساعدت مسولان عملیات اجرایی آن حتما شروع خواهد شد تا بتوانیم بهتر در حوزه سلامت و درمان به مردم چرام خدمت نماییم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.