تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردین 1395 - 8:41

مدیرجهاد کشاورزی چرام:خسارت ۳۱میلیاردتومانی به بخش کشاورزی شهرستان چرام

مدیرجهاد کشاورزی چرام:خسارت ۳۱میلیاردتومانی به بخش کشاورزی شهرستان چرام

پایگاه خبری – تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir) (صبح خرد)  عیدی هوشدار نسل مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چرام در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی جمانیوز چرام  با اشاره به باران و تگرگ های چند وقت اخیر در مناطق سردسیری و گرمسیری چرام بیان کرد:میزان خسارت در دو مرحله که تا تاریخ سوم فروردین میزان خسارات

پایگاه خبری – تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir) (صبح خرد) 

عیدی هوشدار نسل مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چرام در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی جمانیوز چرام  با اشاره به باران و تگرگ های چند وقت اخیر در مناطق سردسیری و گرمسیری چرام بیان کرد:میزان خسارت در دو مرحله که تا تاریخ سوم فروردین میزان خسارات به بخش های زراعی و باغی و تاسیسات بالغ بر ۳میلیارد تومان بوده است.

وی افزود:این میزان خسارت در روستاهای طسوج،فشیان،تمبی؛شیخ حسین و سادات است که کارشناسان جهاد کشاورزی ارزیابی های خود را از این مناطق انجام دادند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چرام با اشاره به بارندگی های چند روز اخیر و میزان خسارات وارده اظهار داشت:شدت بارش ها و تگرگ خسارات زیادی به تاسیاست زیربنایی ،باغات و زراعت کشاورزان شهرستان چرام وارد نمود.

هوشدار نسل تاکید کرد:با جمع بندی و بازدید میدانی و تهیه گزارشات میزان خسارت وارده بالغ بر ۲۸میلیارد تومان می باشد که در مجموع تاکنون خسارت تگرگ و سیل و باران های اخیر قریب به ۳۱میلیارد تومان می باشد.

وی بیان کرد:از همه کشاورزان عزیز و زحمت کش انتظار داریم که به بیمه نمودن باغات و زراعت خود اقدام نمایند تا در چنین مواقعی خسارات وارد شده تا حدودی جبران شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.