تاریخ انتشار : دوشنبه 21 تیر 1395 - 11:10

فرماندار شهرستان لنده خبر داد:تصویب نرخ برق لنده با تعرفه گرمسیری در هئیت دولت

فرماندار شهرستان لنده خبر داد:تصویب نرخ برق لنده با تعرفه گرمسیری در هئیت دولت

پایگاه خبری تحلیلی صبح خرد(جمانیوز) فرماندار شهرستان لنده گفت: با توجه به مصوبه جدید هیأت دولت برق شهرستان لنده طبق نرخ مناطق گرمسیری محاسبه خواهد شد. به گزارش صبح خرد  از لنده، محمد مرادی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان لنده با اشاره به تنوع برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در سطح شهرستان لنده گفت:

پایگاه خبری تحلیلی صبح خرد(جمانیوز)

خبرگزاری فارس: تصویب نرخ برق شهرستان لنده در هیئت دولت / برق لنده گرمسیری محاسبه می‌شود

فرماندار شهرستان لنده گفت: با توجه به مصوبه جدید هیأت دولت برق شهرستان لنده طبق نرخ مناطق گرمسیری محاسبه خواهد شد.

به گزارش صبح خرد  از لنده، محمد مرادی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان لنده با اشاره به تنوع برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در سطح شهرستان لنده گفت: طرح مهدویت با موضوع امام‌شناسی و با حضور اساتید برجسته در این حوزه در سطح شهرستان اجرایی می‌شود.

وی افزود: حضور و مشارکت‌ همه دستگاه‌های اداری جهت اجرای این طرح لازم و ضروری بوده که باید با کمک‌های مادی و معنوی جوانان فهیم و انقلابی و حزب‌اللهی شهرستان را در راستای ترویج فرهنگ مهدویت و اسلام ناب محمدی همراهی کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده تصریح کرد: این طرح روز ۲۶ تیر ماه با حضور آیت‌الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان در شهرستان لنده افتتاح خواهد شد.

مرادی در ادامه با اشاره به هفته حجاب و عفاف یادآور شد: امروز دشمنان دین و فرهنگ اسلامی با رواج مدها و هجمه‌های فرهنگی به دنبال ضربه زدن به ارزش‌های جوامع اسلامی هستند.

وی خاطر نشان کرد: کشورهای غربی پوشش اسلامی و سنتی را با ترویج مدگرایی از مردم گرفته و به جای آن بدحجابی و بی حجابی را به جامعه اسلامی انتقال می‌دهند.

فرماندار لنده گفت: کلیه دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید در جهت ترویج این فرهنگ ناب و اسلامی یعنی حجاب و عفاف تلاش کرده و با تشویق و تجلیل از بانوان محجبه سعی در ترویج این فرهنگ داشته باشند.

وی به لزوم انضباط کاری در ادارات اشاره و گفت: انضباط کاری در دستگاه‌های اجرایی باعث کارآمدی مدیران و پرسنل می‌شود.

مرادی در ادامه به عدم شناخت برخی مسئولان شهرستان از محدوده جغرافیایی شهرستان اشاره و افزود: برخی مدیران حوزه استحفاظی خود در شهرستان را نمی‌دانند و این جای تأسف دارد.

وی در ادامه به پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان لنده اشاره و یادآور شد: با توجه به شرایط حساس اعتبارات در سال گذشته، با تلاش مسؤولان شهرستان توانستیم بسیاری از پروژه‌های نیمه فعال را فعال و یا حتی به اتمام برسانیم.

فرماندار لنده در ادامه با اشاره به هجمه‌های اشخاص و نهادها و رسانه‌ها بر علیه دولت گفت: تخریب دولت و یا دولتمردان کار درستی نیست ولی بحث انتقاد و ارائه مطالب به دولتمردان می‌تواند راهگشا باشد که رسانه‌ها باید از آن به درستی استفاده کنند.

وی به رسانه‌ای بودن مدیران اشاره و افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید رزومه کاری خود در دولت تدبیر و امید را به اطلاع مردم برسانند تا مردم نسبت به عملکرد آنها قضاوت کنند چراکه مسؤولان زیر ذره بین مردم قرار دارند و مردم نیز قاضیان منصفی هستند.

مرادی خاطرنشان کرد: نتیجه عملکرد مسؤولان در انتخابات اخیر مجلس کاملاً مشهود بوده و دیدیم که مردم با دید انصاف به موضوعات مختلف نگاه می‌کنند.

وی در ادامه به مشکلات برق شهرستان نیز اشاره و گفت: شهرستان لنده یکی از گرمترین مناطق استان بوده به گونه‌ای که دمای آن در برخی روزهای سال به بالای ۵۲ درجه می‌رسد.

این مسؤول اجرایی در شهرستان لنده افزود: با تلاش مسؤولان شهرستان و استان و پیگیری مداوم توانستیم بحث محاسبه نرخ انرژی برق شهرستان را به مانند مناطق گرمسیری خوزستان مطرح و به تصویب هیئت دولت برسانیم.

وی افزود: این مهم به وزارت نیرو نیز ابلاغ و لازم الاجرا شده که امیدواریم تا حدودی از نگرانی مردم در این زمینه کاسته شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.