تاریخ انتشار : دوشنبه 21 تیر 1395 - 19:37

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:تنها راه نجات استان سرمایه گذاری است/ چشم امید به سفر دولت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:تنها راه نجات استان سرمایه گذاری است/ چشم امید به سفر دولت

پایگاه خبری تحلیلی صبح خرد(جمانیوز) به گزارش صبح خرد از یاسوج، سید موسی خادمی امشب در نشست فعالان اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر صنعت، برگزار شد، اظهار کرد: از منابع داخلی خیلی بهره نبردیم اما به معنای غفلت از این منابع نیست. وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد تنها

پایگاه خبری تحلیلی صبح خرد(جمانیوز)

به گزارش صبح خرد از یاسوج، سید موسی خادمی امشب در نشست فعالان اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر صنعت، برگزار شد، اظهار کرد: از منابع داخلی خیلی بهره نبردیم اما به معنای غفلت از این منابع نیست.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد تنها ۷۰ کیلومتر بزرگراه دارد، اظهار کرد: این درحالی است که با بیش از ۶۰۰ کیلومتر بزرگراه داشته باشد و از طرفی فرودگاه خوب و جاده خوبی هم ندارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان مستحق کمک های زیادی از سوی دولت در بحث سرمایه‌گذاری است.

خادمی با بیان اینکه این استان از صنایع مرتبط با آب، نفت و منابع طبیعی برخودار نیست، گفت: از اولویت‌های صنعت و معدن سرمایه‌گذاری در بحث آب، نفت و منابع طبیعی است که ما داریم روی این مسائل کارهای کارشناسی انجام می‌دهیم.

وی از راه‌اندازی مجتمع بزرگ گیاه دارویی در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این استان از صنایع بزرگ چندانی برخوردار نیست و اگر هم صنعتی است مربوط به سفر مقام معظم رهبری و هاشمی رفسنجانی است که امید می‌رود در سفر هئیت دولت به استان بیشتر توجه شود.

چشم امید کهگیلویه و بویراحمد به سفر دولت برای رفع محرومیت‌های تاریخی

سید موسی خادمی اظهار کرد: وزیر صنعت و معدن اطلاعات کاملی در خصوص نیازمندی‌های کهگیلویه و بویراحمد در حوزه صنعت و معدن دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح‌های مهم صنعتی در استان داریم که راکد هستند و پتروشیمی‌هایی که نیاز به اعتبار برای راه‌اندازی دارند.

خادمی عنوان کرد: چشم و امید به سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان داریم تا عقب‌ماندگی تاریخی کهگیلویه و بویراحمد برطرف شود.

وی ادامه داد: تنها راه نجات کهگیلویه و بویراحمد سرمایه‌گذاری است و طبق آمار در استان ما کمترین سرمایه‌گذاری صورت گرفته چرا که کمترین درآمد سرانه را داشتیم و در بین همه استان‌های کشور جایگاه پایین‌تری داریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: باید موسساتی مانند ایمیدرو در خصوص معادن و فعال کردن آن‌ها به کمک استان بشتابند و اکنون که سرمایه‌گذار خصوصی چندان وارد استان نمی‌شود سرمایه‌گذاری توسط این موسسات صورت گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.