تاریخ انتشار : دوشنبه 21 تیر 1395 - 20:13

وقتی منطق لر جایگزین چماق لری شد / تعاریف توام با احترام نمایندگان استان از وزیر صنعت و معدن

وقتی منطق لر جایگزین چماق لری شد / تعاریف توام با احترام نمایندگان استان از وزیر صنعت و معدن

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(جمانیوز) به گزارش “صبح خرد”(جمانیوز) ،  غلامرضا نعمت زاده وزیر کهنه کار و با تجربه دولت امروز میهمان کهگیلویه و بویراحمدی ها بود.وی که برای بررسی مشکلات تولید و حوزه صنعت به استان سفر کرده بود.نیم نگاهی هم به آماده کردن مقدمات سفر هئیت دولت به سرزمین چهار فصل داشت. ***غلام محمد

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(جمانیوز)

به گزارش “صبح خرد”(جمانیوز) ،  غلامرضا نعمت زاده وزیر کهنه کار و با تجربه دولت امروز میهمان کهگیلویه و بویراحمدی ها بود.وی که برای بررسی مشکلات تولید و حوزه صنعت به استان سفر کرده بود.نیم نگاهی هم به آماده کردن مقدمات سفر هئیت دولت به سرزمین چهار فصل داشت.

***غلام محمد زارعی خطاب به وزیر صنعت:درد و درمان خودت هستی

وی امروز صبح از طریف زمین و هوا  به بررسی کارخانه ها و معادن و پتروشیمی های استان پرداخت و در پایان امشب در نشست فعالان اقتصادی زارعیکهگیلویه و بویراحمد با حضور نمایندگان شرکت نمود که البته جای تاجگردون خالی بود ،اما نمایندگان بویراحمد و دنا و کهگیلویه بزرگ در این نشست به تعریف و تمجید از وزیر صنعت پرداختند و نقش وی را در توسعه استان ویژهیاد کردند و حتی مهم تر از سفر رئیس جمهور دانستند

، غلام‌محمد زارعی امشب در نشست فعالان اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر صنعت برگزار شد، اظهار کرد: مردم استان علاقمند به صنعت و باهوش هستند و عمده جوانان تحصیل کرده به لحاظ استعدادهای که دارند تمایل دارند در صنعت نقش آفرینی کنند.

زارعی گفت: کارخانه سیمان یاسوج نیز با اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی می‌تواند مسیر توسعه و اشتغال خود را ادامه دهد.

وی خطاب به وزیر صنعت و معدن گفت: شما هم درد را می‌دانید و هم درمان را که امید است به صنعت این استان توجه بیشتری داشته باشد.

***عدل هاشمی:نعمت زاده پدر صنعت ایران است

نماینده کهگیلویه بزرگ گفت: اگر رئیس جمهور ۴۰ بار به استان کهگیلویه و بویراحمد مشکل صنعت استان برطرف نمی‌شود بلکه خود شخص وزیر که پدر زارع و عدلصنعت است می‌تواند این مشکلات را برطرف کند.

به گزارش صبح خرد از یاسوج، عدل هاشمی امشب در نشست فعالان اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر صنعت برگزار شد، اظهار کرد: اگر چهل بار هم رئیس جمهور به این استان سفر کند مشکل صنعت استان برطرف نمی‌شود، چرا که پدر صنعت و معدن خودت هستید و هم مشکلات را بهتر از همه خودت می‌دانید.

هاشمی پور حتی در بازدید وزیر صنعت به دهدشت و از کارخانه آجر اعلام کرد:حاضر است برای راه اندازی فاز دوم این کارخانه دست وزیر را ببوسم.

به گزارش “صبح خرد”(جمانیوز) ،به نظر می رسد نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی دریافتند که برخلاف سایر نمایندگان استان در ادوار گذشته که در مجلس دنبال هیاهو و سیاسی بازی بودند که هیچ نفعی برای استان و مناطق حوزه انتخابیه نداشت با تغییر رویه و رایزنی و ارتباطات مناسب ملی به دنبال محرومیت زدایی هستند که رفتار مدبرانه نمایندگان مجلس دهم قابل تحسین است که امیدواریم مثل عده ای در مجلس گذشته دست نوشته های دیکته شده دیگر نمایندگان را نخوانند و منطق لر را جایگزین چماق لری نمایند.

“صبح خرد”(جمانیوز)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.