تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 تیر 1395 - 13:56

حاشیه های نشست خبری اعضای شورای شهر چرام / کدام عضو شورا مجددا برای انتخابات شورای شهر چرام ثبت نام می کند؟

حاشیه های نشست خبری اعضای شورای شهر چرام / کدام عضو شورا مجددا برای انتخابات  شورای شهر چرام ثبت نام می کند؟

پایگاه خبری تحلیلی صبح خرد(جمانیوز) به گزارش صبح خرد از چرام،اولین نشست رسانه ای اعضای شورای شهر چرام بعداز سه سال با فشار افکار عمومی و فضای مجازی و پیگیری خبرنگاران برگزار شد و غیبت یکی از اعضای شورا که در انتخابات شورا توانسته نفر اول شود و به شورا راه یابد و غیبت شهردار

پایگاه خبری تحلیلی صبح خرد(جمانیوز)

به گزارش صبح خرد از چرام،اولین نشست رسانه ای اعضای شورای شهر چرام بعداز سه سال با فشار افکار عمومی و فضای مجازی و پیگیری خبرنگاران برگزار شد و غیبت یکی از اعضای شورا که در انتخابات شورا توانسته نفر اول شود و به شورا راه یابد و غیبت شهردار و همچنین صحبت های اعضای حاضر در نشست جز حاشیه های ادامه دار این نشست خبری می باشد.

کدام عضو شورای شهر چرام با شهردار ارتباط ندارد؟

جانی پور رئیس شورای شهر بیان کرد:هر کدام از اعضای شورای شهر چرام که می گویند با شهردار چرام ارتباط نداریم دروغ می گویند.

 از دیگر حاشیه های این نشست عدم آگاهی و دوگانگی اعضای شورای شهر از بودجه شهرداری و میزان ریالی آن در سال های گذشته بوده که وقتی از ریز بودجه از آنها سوال شد گفتند که از جزئیات اطلاع نداریم که در نوع خود جالب بود.

اما سوال در رابطه با حقوق دریافتی اعضای شورای شهر هنوز حواشی خود را به دنبال دارد و افکار عمومی می گویند چطور پول برای پرداخت میلیونی به اعضای شورای شهر هست اما برای کارگران شهرداری وجود ندارد.

مبلغ دریافتی ۷۵میلیون تومان اعضای شورای شهر در سال ۹۴ هنوز ادامه دارد در جلسه گفتند مربوط به سال گذشته است اما بعداز جلسه تصحیح کردند که از نیمه دوم سال ۹۳تا پایان ۹۴به مدت ۱۸ ماه است که البته به نقل از منابع آگاه از شهرداری چرام این مبلغ ظاهرا مبرط به سال ۹۴ است که بین اعضای شورا تقسیم شده که اگر حساب کنیم سهم هر نفر ۱۵میلیون تومان می شود.

بحث پنج شنبه بازار چرام  و مکان نامناسب آن که نزدیک به بوستان شهداست از دیگر سوالات این نشست بود که اعضای شورا گفتند فعلا برنامه ای برای جابه جایی نداریم تا مکان مناسبی تهیه شود.

استفاده شخصی از خودروهای شهرداری

از دیگر حواشی این نشست بحث استفاده  شخصی از خودروهای شهرداری چرام توسط رانندگان و پرسنل در جاهای مختلف حتی خارج از شهر و مشاهده در طسوج برای تفریح و کارهای شخصی از وسایل نقلیه سنگین شهرداری برای دوستان و آشنایان که جانی پور اعلام کرد در صورت مشاهده با متخلفین برخورد می نمائیم!

ضعف در آسفالت معابر شهر و مسکن مهر چرام و همچنین نبود فضای سبز مناسب از جمله مسائلی بود که اعضای شورای شهر چرام اعتراف کردند و این دو مورد را از برنامه های اصلی شورا و شهرداری چرام در ماه های آینده دانستند تا رضایت مردم را جلب کنند.

استخدام های غیرقانونی در شهرداری از جمله سوالاتی بود که پاسخ مشخصی به آن داده نشد و بحث شرکتی و روزمزد مطرح شد.

قطعی برق در این جلسه همانند دیگر روزهای وضعیت نامناسب برق چرام از حواشی این نشست بود که البته جلسه به علت سوالات زیاد طولانی شد هر چند خیلی از سوالات مطرح نشد.

حضور فرهاد عباسی  یکی از مدیران گروه های واتساپی چرام به نام(فرهنگ،اقتصاد،سیاست) که در این گروه مجازی چرام بیشترین بحث های روز چرام و بخصوص شورای شهر انجام می شود و به نمایندگی از گروه حضور داشت از دیگر حواشی جالب این نشست بود که البته ایشان به نقل از خوذدشان با سایت عصر مارون همکاری می کنند

کدام یک از اعضای شورای شهر چرام مجددا در انتخابات شورا شرکت می کند؟

 اما سوالی که موجب غافلگیری شورای شهر شد این بود که آیا در انتخابات سال آینده شورای شهر چرام مجددا شرکت می کنید؟

اسماعیل رحمانی اولین نفری بود که پاسخ داد و اعلان آمادگی کرد و گفت شرکت می کنم.

کرامت الله ارکیان:زود است به این سوال پاسخ دهم اما با توجه به علاقه مندی و اینکه امسال در آموزش و پرورش بازنشسته می شوم در انتخابات شورا ثبت نام می کنم.

علی بابایی:احتمال پنجاه به پنجاه را داد  که البته گفت هنوز مشخص نیست.

کاووس جانی پور:تا برویم جلو بستگی به وضعیت و شرایط دارد.

حجت الله دبیقی:در جلسه حضور نداشت .

به گزارش صبح خرد (جمانیوز) از چرام ،منتظر می مانیم که کدام یک از اعضا در انتخابات شورا ی شهر چرام شرکت می کنند و آیا دوباره مورد پذیرش مردم قرار می گیرند و مجددا به شورا را می یابند؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.