تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 تیر 1395 - 19:57

مشاور چرامی مدیر عامل خبرگزاری فارس :بیش از ۲میلیون نفر خبرگزاری فارس را رصد می کنند

مشاور چرامی مدیر عامل خبرگزاری فارس :بیش از ۲میلیون نفر خبرگزاری فارس را رصد می کنند

پایگاه خبری تحلیلی صبح خرد(جمانیوز) مشاور مدیرعامل خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه بیش از ۲ میلیون نفر اخبار این رسانه را رصد می‌کنند، گفت: بسیاری از خبرگزاری‌ها و رسانه‌های داخلی و خارجی به دلیل صداقت در گفتار و نوشتار اخبار خود را به نقل از فارس منتشر می‌کنند. به گزارش صبح خرد(جمانیوز) به نقل

پایگاه خبری تحلیلی صبح خرد(جمانیوز)

خبرگزاری فارس: بیش از 2 میلیون نفر خبرگزاری فارس را رصد می‌کنند

مشاور مدیرعامل خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه بیش از ۲ میلیون نفر اخبار این رسانه را رصد می‌کنند، گفت: بسیاری از خبرگزاری‌ها و رسانه‌های داخلی و خارجی به دلیل صداقت در گفتار و نوشتار اخبار خود را به نقل از فارس منتشر می‌کنند.

به گزارش صبح خرد(جمانیوز) به نقل از فارس ، کرم‌الله محمدزاده ظهر امروز در دیدار با سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: خبرگزاری فارس جایگاه خوبی در سطح کشور و حتی در بین رسانه‌های دنیا دارد و بعد از صدا و سیما این خبرگزاری بیشترین مخاطبان را به خود اختصاص داده است.

مشاور مدیرعامل خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه بیش از دو میلیون نفر اخبار این رسانه را رصد می‌کنند، افزود: بسیاری از خبرگزاری‌ها و رسانه در داخل و رسانه‌های خارج از کشور به دلیل صداقت در گفتار و نوشتار اخبار خود را به نقل از خبرگزاری فارس منتشر می‌کنند.

وی در ادامه از راه‌اندازی دفاتر استانی خبرگزاری فارس خبر داد و بیان کرد: در سال جاری مبلغی برای ایجاد دفاتر خبرگزاری فارس در استان‌ها اختصاص داده شده که دفاتر خبرگزاری فارس در استان‌ها ایجاد شود که امروز آغاز این کار از استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت.

این مسؤول خواستار مشارکت دستگاه‌های استانی خصوصاً استاندار برای راه‌اندازی دفاتر این خبرگزاری در استان شد و گفت: راه‌اندازی این دفاتر در استان‌ها قبل از اینکه برای این خبرگزاری در سطح ملی سودآور باشد برای خود استان منفعت دارد و خبرهای استان در تمام حوزه‌ها اقتصادی، فرهنگی، گردشگری و سایر حوزه‌ها به خوبی انعکاس داده می‌شود.

محمدزاده تصریح کرد: به دلیل محرومیتی که استان کهگیلویه و بویراحمد دارد اولین سفر خود را از این استان آغاز کردیم و در سایر استان‌های کشور نیز دفاتر خبرگزاری فارس راه‌اندازی می‌شود.

مشاور مدیرعامل خبرگزاری فارس تصریح کرد: مجموعه استان ما را در راه‌اندازی این دفتر در کهگیلویه و بویراحمد یاری کند.

به گزارش صبح خرد،کرم الله محمد زاده مشاور مدیرعامل خبرگزاری فارس از فرزندان شایسته چرام می باشد که منشا خدمات فراوانی در مراسمات و هیات کهگیلویه و بویراحمدی های مقیم تهران دارد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.