تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 مرداد 1395 - 20:18

هشدار به روحانی!مواظب معامله گری اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ باشید!(+تصاویر)

هشدار به روحانی!مواظب معامله گری اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ باشید!(+تصاویر)

پایگاه خبری تحلیلی صبح خرد(جمانیوز)  سرویس سیاسی: به گزارش صبح خرد (جمانیوز) ،این روزها در گالری تصاویر حوزه کهگیلویه  به دنبال عکسی خبری بودم که ناگاه تصاویر چندین همایش اصلاح طلبان در چرام و دهدشت را دیدم .همایش های پر سر و صدایی که با حضور همه اصلاح طلبان و چهره های شاخص کشوری از

پایگاه خبری تحلیلی صبح خرد(جمانیوز)

 سرویس سیاسی: به گزارش صبح خرد (جمانیوز) ،این روزها در گالری تصاویر حوزه کهگیلویه  به دنبال عکسی خبری بودم که ناگاه تصاویر چندین همایش اصلاح طلبان در چرام و دهدشت را دیدم .همایش های پر سر و صدایی که با حضور همه اصلاح طلبان و چهره های شاخص کشوری از قبیل سید هادی خامنه  ای ،دکتر زیبا کلام و مهندس صوفی برگزار شد.

آنروزها چه به عنوان یک فعال رسانه ای و سیاسی شاهد بودم که چقدر اصلاح طلبان مصمم بودند  طلسم را بکشنند و از سرزمین بلاد شاپور و کهگیلویه بزرگ یک کاندید اصلاح طلب را به مجلس بفرستند.

ناکامی های اصلاح طلبان کهگیلویه  در دولتین گذشته جهت ورود به مجلس شورای اسلامی و اختلافات کدخدایان سیاسی اصلاح طلب بدون توجه به آمال و آرزوهای جوانانی که به پای آنها سوختند،فشار افکار عمومی را برآن داشت که در دولت دکتر روحانی و در همه کشور با رهبری شورای راهبردی اصلاح طلبان کشور از اتفاقات و تفرق آرا گذشته جلوگیری شود.

خلاصه بگویم هر چند انگشتانم دیگر از نوشتن خاطرات تلخ قدیمی و سال گذشته در حوزه کهگیلویه بزرگ همراهی نمی کند و اما تاریخ عبرتی برای آیندگان است.

بعداز آن همه همایش اصلاح طلبانه و ژست های اصلاح طلبانه در تصاویر همایش ها و بعداز آن ماجراهای مجمع و نتیجه آن که البته تعدادی از اصلاح طلبان قبل از مجمع و در حین آن و بعداز نتیجه مجمع کهگیلویه با حساب دو دو تا معامله گری خود را کرده بودند و به چپ راهنما می زدند به راست چرخش می کردند.

و نتیجه انتخابات و عدول اصلاح طلبان از رای مجمع و پیوستن به عدل هاشمی یا موحد بر همگان ثابت شد و مورد طعنه و طنز اصولگرایان قرار گرفتند که اصلاح طلبان کهگیلویه که این همه ادعا دارند و فضای مجازی را پرکردند از نوشته ای اصلاح طلبانه چرا در  ۷اسفند ۹۴به یکباره رای اصولگرایانه نوشتند .

اما نکته جالب تر اینکه آنها که به کاندید اصولگرا رای دادند الان طلبکار شدند و کسانی را که بر سر آرمان و عقیده خود ماندند  و از کاندید لیست امید و مجمع اصلاح طلبان فارغ از اینکه چه شخصی کاندید هست حمایت کردند  هم اکنون مورد شماتت قرار می گیرند و به عنوان مخالفان دولتد تدبیر و امید از آنها نام برده می شود.(در آن موقع این جمله خیلی آشنا بود حتی یک چوب باقله باشد ما حمایت می کنیم!!)

انتخابات ریاست جمهوری در بهار سال آینده برگزار می شود و روزهای حساسی پیش روی اصلاح طلبان و حامیان دولت اعتدال و اصولگرایان است که اردیبهشت ۹۶یزای کدام یک از طیف های سیاسی بهشت می شود.

هر چند رای کهگیلویه بزرگ به لحاظ آماری شاید  تاثیر چندانی در انتخابات ریاست جمهوری نداشته باشد همانطور که دکتر روحانی در استان ما دوم شد و در کهگیلویه بزرگ تعدادی از اصلاح طلبان میزبان محسن رضایی بودند و به کاندید اصولگرایان رای دادند.

اما پیچ تاریخی در انتخابات ۹۶نزدیک است و روحانی بیشتر از هر زمان دیگر به آرا اصلاح طلبان نیازمند هست و یک رای هم تاثیر گذار است که لازم سیاسیون و همه حامیان دولت تدبیر و امید در کهگیلویه فارغ از معامله گری پشت پرده به صحنه بیابند و هشداری به حامیان روحانی که مواظب معامله گری های اصلاح طلبان در کهگیلویه باشند و به سبک لیست امید در تهران عمل نکنند!

جهت بازخوانی و یادآوری تعدادی از تصاویر همایش های اصلاح طلبان در کهگیلویه بزرگ!!لازم به ذکر است تصاویر اتفاقی و جهت یادآوری انتخاب شدند که در تصاویر تعدادی بر سر پیمان ماندند و تعداد زیادی هم جدا شدند..

                                                     همایش اصلاح طلبان در چرام تابستان ۹۴با حضور حجت الاسلام هادی خامنه ای

27

همایش اصلاح طلبان در سالن سینما دهناد با محوریت حزب ندای ایرانیان و حضور مهندس صوفی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.