تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1395 - 9:24

فرمانده انتظامی کهگیلویه: وظیفه رسانه‌ها در وضعیت فعلی کشور و دنیا سنگین است

فرمانده انتظامی کهگیلویه: وظیفه رسانه‌ها  در وضعیت فعلی کشور و دنیا سنگین است

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(جمانیوز) فرمانده انتظامی کهگیلویه از دستگیری ۱۱۸ نفر از توزیع‌کنندگان مواد مخدر از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: از این افراد ۳۲ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر کشف و ضبط شده است. به گزارش“صبح خرد”(جمانیوز) ،جهان دیماز ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار مسؤولیت خبرنگاران را

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(جمانیوز)

فرمانده انتظامی کهگیلویه از دستگیری ۱۱۸ نفر از توزیع‌کنندگان مواد مخدر از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: از این افراد ۳۲ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

به گزارش“صبح خرد”(جمانیوز) ،جهان دیماز ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار مسؤولیت خبرنگاران را مهم و بزرگ دانست و اظهار دیمازداشت: وظیفه رسانه‌ها و مطبوعات در وضعیت فعلی کشور و دنیا سنگین و پربار است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه با اشاره به فعالیت رسانه‌ها در شهرستان عملکرد خبرنگاران در اطلاع‌رسانی اخبار حوزه انتظامی را مطلوب عنوان و تصریح کرد: اصحاب رسانه در انعکاس رویدادهای نیروی انتظامی تعامل خوبی داشته‌اند و زحمات آن‌ها قابل تقدیر است.

وی در ادامه بیان کرد: جامعه خبری با روشنگری خود می‌توانند در راستای هدایت افکار عمومی نقش داشته باشند و راه پیشرفت را هموار کنند.

دیماز ارتقای سطح آگاهی اقشار مختلف مردم را از دیگر قابلیت‌های رسانه برشمرد و گفت: خدمات ارزنده خبرنگاران قابل تقدیر است و باید تمامی دستگاه‌های اجرایی از نقش خبرنگاران و اقداماتی که انجام می‌دهند تقدیر داشته باشند.

این مسؤول تصریح کرد: خبرنگاران در عرصه‌های اجتماعی، تحولات سیاسی و سایر حوزه‌ها چشم بیدار جامعه هستند و مردم را از رویدادها مطلع می‌کنند.

وی عملکرد چهار ماهه نیروی انتظامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: در چهار ماه گذشته ۳۲ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از خرده‌فروشان کشف شده است.

دیماز تصریح کرد: ۱۱۸ نفر از توزیع‌‌کنندگان مواد مخدر شناسایی و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه از دستگیری ۱۰ سارق خبر داد و گفت: این سارقان به هفت فقره سرقت اعتراف کردند.

به گفته دیماز سرقت در تیر و مرداد امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد کاهش پیدا کرده است.

وی در ادامه بیان کرد: طی این مدت چهار دستگاه خودرو با پلاک جعلی شناسایی و توقیف شد./فارس

 

 

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(جمانیوز)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.