تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1395 - 11:04

یادداشت روز/ یاسوج، آخرین فرصت روحانی برای بیان ناگفته ها به ملت!

یادداشت روز/ یاسوج، آخرین فرصت روحانی برای بیان ناگفته ها به ملت!

پایگاه خبری تحلیلی صبح خرد(جمانیوز) سرویس سیاسی:به گزارش صبح خرد(جمانیوز)،سفر هیات دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد دارای اهمیت فراوانی به لحاظ سیاسی و اقتصادی می باشد.مردم این استان بعداز اینکه چندین نوبت وعده سفر هیات دولت را به استان شنیدند بالاخره این امر در حال محقق شدن است و چند صباحی دیگر کاروان تدبیر

پایگاه خبری تحلیلی صبح خرد(جمانیوز)

سرویس سیاسی:به گزارش صبح خرد(جمانیوز)،سفر هیات دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد دارای اهمیت فراوانی به لحاظ سیاسی و اقتصادی می باشد.مردم این استان بعداز اینکه چندین نوبت وعده سفر هیات دولت را به استان شنیدند بالاخره این امر در حال محقق شدن است و چند صباحی دیگر کاروان تدبیر و امید به پایتخت طبیعت سفر می کند.

اما این سفر در حالی انجام می شود که در سطح ملی حملات دامنه داری از تریبون های مختلف علیه دولت انجام می شود و همانطور که همگان و دلسوزان دولت گفتند متاسفانه تیم اطلاع رسانی دولت ضعیف و روحانی تنهاست.

در سطح وزرا و معاونین تا برسد به استانداران و فرمانداران متاسفانه بغیر از معدودی هیچکدام تاکنون جرات و جسارت دفاع از خدمات دولت را ندارند و دست و پا شکسته در حال گذران دوران مدیریتی خود هستند چرا که عملا خیلی از این فرمانداران ضمن اینکه در انتخابات سال ۹۲به روحانی رای ندادند بلکه عده ای که بر همگان معلوم است در ستاد جلیلی پایداری بودند و حتی شنیده می شود به ستاد وی کمک مالی کردند.

اما چرخ گردون چرخید و حامیان جلیلی و رقبای روحانی در این دولت پست های مدیریتی گرفتند و فعالان ستادی و حامیان روحانی به حاشیه رفتند و اگر نگاهی به وضع استخدامی ها در ادارات کهگیلویه و بویراحمد بیندازیم استخدامی های نورچشمی انجام شد، اما  اکثر جوانان فعال ستاد روحانی و حامیان وی با مدارک عالیه تحصیلی همچنان بیکار و محروم هستند.

اما فارغ از همه این مسائل و نگرانی هایی که مجموعه جوانان فعال از تیم مدیریتی استان دارند،یاسوج آخرین فرصت دکتر روحانی برای بیان ناگفته ها و جواب به منتقدان برجام و دولت است و جلب نظر حامیان و جوانان حامی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد است چرا که انتخابات سال آینده ریاست جمهوری نزدیک است.

مخالفان دولت نمی‌خواهند روحانی در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود، بنابراین برجام را زیر سوال می‌برند. این در حالی است که مردم به خوبی فهمیده‌اند کشور بعد از هشت سال از انزوای بین‌المللی خارج شده و پنجره‌های جدیدی در عرصه روابط بین‌الملل و روابط اقتصادی گشوده شده است. هر چند آشکارشدن نتایج برجام زمان‌بر بوده و دولت باید برای قشر زیر متوسط یا غیرنخبه تشریح کند که دستاوردهای برجام میان‌مدت و درازمدت خواهد بود. گرچه دستاودهای کوتاه‌مدتی هم داشته است.

دولت و رئیس جمهور باید از فرصت گفت‌وگوهای خود با مردم بهره ببرد و واقعیات را به مردم بیان کند. همچنین سخنگوی دولت و حتی تیم مذاکره کننده نباید دچار انفعال شوند و تمام مراحل توافق هسته‌ای را برای مردم تشریح  و بیان کنند بدون موافقت رهبری توافق هسته‌ای انجام نگرفته است.

خدمات انجام شده دولت در حوزه های سلامت و بحث دارو و درمان که کمک شایانی به قشر متوسط و ضعیف جامعه کرد هر چند حق مسلم مردم است اما می بایست خدمات دولت گفته و موانع خدمات دولت به اطلاع ملت رسانده شود.

البته تیم مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد می بایست با شنیدن نظرات حامیان منتقد خود از این فرصت تاریخی استفاده و با میدان دادن به سایر نیروها ،به همگرایی و همدلی همه اصلاح طلبان و حامیان دولت کمک نماید و منتقدین هم نباید در تله مخالفان اصولگرای  دولت و تندروهای داخل استان گرفتار شوند چراکه در نظر دارند از این فرصت  به نفع جریان خود بهره برداری سیاسی نمایند.

پایگاه خبری تحلیلی صبح خرد(جمانیوز)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.