تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 - 17:52

ستاد انتخاباتی حسن روحانی چرام با حضور علی خواجوی افتتاح شد / +گزارش تصویری

ستاد انتخاباتی حسن روحانی چرام با حضور علی خواجوی افتتاح شد / +گزارش تصویری

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(جمانیوز) افتتاح ستاد دکتر روحانی در شهرستان چرام با حضور حامیان دولت و اصلاحات و با سخنرانی دبیر انجمن اسلامی معلمان کشور برگزار شد. به گزارش“صبح خرد”(جمانیوز) ،آئین افتتاح رسمی ستاد دکتر روحانی دیشب با حضور حامیان دولت و اصلاح طلبان ،جوانان و همچنین علی خواجوی دبیر انجمن اسلامی معلمان کشور و

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(جمانیوز)

افتتاح ستاد دکتر روحانی در شهرستان چرام با حضور حامیان دولت و اصلاحات و با سخنرانی دبیر انجمن اسلامی معلمان کشور برگزار شد.

به گزارش“صبح خرد”(جمانیوز) ،آئین افتتاح رسمی ستاد دکتر روحانی دیشب با حضور حامیان دولت و اصلاح طلبان ،جوانان و همچنین علی خواجوی دبیر انجمن اسلامی معلمان کشور و عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان در چرام برگزار شد.

در این مراسم که با تلاوت قرآن و پخش سرود ملی  ایران آغاز شد،مسعود قبادی رئیس ستاد دکتر روحانی در شهرستان چرام ضمن تقدیر از حسن توجه دوستان و بویژه رئیس ستاد دکتر روحانی در استان به اینجانب اظهار داشت:کشور ما در شرایط ویژه ای قرار دارد و باید هوشیار باشیم و برای تداوم عقلانیت در اداره امور کشور و توسعه همه جانبه نباید به عقب بازگردیم.

وی بیان کرد:در مناظره عده ای در هیبت رئیس جمهور سابق ظاهر شدند و عده ای هم به ظاهر آرام و موجه ظاهر شدند که جوانان و مردم خوب ما دیگر گول شعار های پوپولیستی را نخواهند خورد.

قبادی با تقدیر از همه کسانی که در راه اندازی و افتتاح ستاد روحانی در چرام همکاری داشتند تاکید کرد:باید تشکر ویژه ای از جوانان عزیز همیشه همراه داشته باشم که علیرغم همه شرایط سختی که دارند ما را تنها نگذاشتند و اخلاق مدارانه و شجاعانه رفتار کردند.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی خدمات دولت گفت:از مدیران محترم شهرستان چرام انتظار داریم ضمن همکاری با اصحاب رسانه خدمات دولت را به اطلاع مردم برسانند .

قبادی ضمن تقدیراز رسانه ها در پوشش اخبار دولت و ستاد دکتر روحانی در چرام گفت:هر گونه اطلاع رسانی اخبار ستاد دکتر روحانی ذر شهرستان چرام از طریق کمیته اطلاع رسانی و فضای مجازی این ستاد اعلام می شود .

 

گزارش وعکی:علی یاریزاده

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(جمانیوز)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.