تاریخ انتشار : جمعه 15 اردیبهشت 1396 - 14:40

به مناسبت هفته معلم؛ همایش پیاده روی وغباروئی گلزار شهدا برگزار شد /+تصاویر

به مناسبت هفته معلم؛ همایش پیاده روی وغباروئی گلزار شهدا برگزار شد /+تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(جمانیوز) غبارروبی گلزار شهدا به مناسبت هفته معلم در شهرستان کهگیلویه برگزار شد. به گزارش“ضبح خرد”(جمانیوز) ،مراسم غبارروبی مزار شهدا به مناسبت هفته معلم با حضور مدیر آموزش و پرورش ، جمعی از کارشناسان اداره مسئول بسیج فرهنگیان و شهرستان و معلمان و دانش آموزان کهگیلویه در گلزار شهدای این شهر برگزار

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(جمانیوز)

غبارروبی گلزار شهدا به مناسبت هفته معلم در شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش“ضبح خرد”(جمانیوز) ،مراسم غبارروبی مزار شهدا به مناسبت هفته معلم با حضور مدیر آموزش و پرورش ، جمعی از کارشناسان اداره مسئول بسیج فرهنگیان و شهرستان و معلمان و دانش آموزان کهگیلویه در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش به همراه جمعی از کارکنان این اداره و بسیج جامعه فرهنگیان و معلمان و دانش آموزان با حضور در گلزارشهدای این شهرستان با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی میثاق دوباره بسته و بر ادامه راه آنها تاکید کردند.

سید لطف الله فروزان ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه، در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و تبریک هفته معلم گفت: شهدا شاهد و ناظر اعمال ما هستند و از ظاهر و باطن آگاهی کامل دارند، ما باید با انجام اعمال نیکو در هر جایگاهی که هستیم و برآورده کردن انتظارات مردم، سعی کنیم تا شرمنده شهدا نباشیم.

وی افزود: نباید با آرمان بلند شهدا فاصله بگیریم، هدف از برگزاری این برنامه درگلزار شهدا این است که از آنان استمداد بطلبیم تا روح مطهر آنان دست ما را بگیرند.

****همایش پیاده روی خانوادگی فرهنگیان به مناسبت هفته معلم در شهرستان کهگیلویه

 

به مناسبت گرامیداشت هفته معلم همایش پیاده روی خانوادگی فرهنگیان با حضور مدیر  ،کارشناسان آموزش وپرورش ، مدیران شهرستانی وشماری از خانواده های فرهنگی وفرهنگیان از محل استادیوم آزادی تا تپه نور شهداء  برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه ، به مناسبت گرامیداشت هفته معلم همایش پیاده روی خانوادگی فرهنگیان با حضور مدیر ،کارشناسان آموزش وپرورش وشماری از خانواده های فرهنگی وفرهنگیان از محل  استادیوم آزادی تا تپه نور شهداء  برگزارشد.

 

در این همایش سید لطف الله فروزان مدیر آموزش وپرورششهرستان کهگیلویه  ضمن تجلیل از مقام معلم و خانواده های آنها از حضور پرشور و با نشاط فرهنگیان در همایش  تجلیل و قدردانی واز همکاری وحضور مدیران شهرستانی تقدیر کرد.

 

فروزان هدف از برگزاری این همایش را  ترویج و گسترش ورزش همگانی،تامین سلامتی روحی و جسمی فرهنگیان و خانواده های آنها و گرامی داشت هفته مقام معلم عنوان کرد .

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(جمانیوز)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.