تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1396 - 14:17

نماینده بویراحمد ودنا در آئین تودیع ومعارفه شهردار یاسوج ؛ تعامل و احساس مسئولیت اساس تمامی حركت های جامعه است / یاسوج زینت استان است

نماینده بویراحمد ودنا در آئین تودیع ومعارفه شهردار یاسوج ؛ تعامل و احساس مسئولیت اساس تمامی حركت های جامعه است / یاسوج زینت استان است

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(sobhekherad.ir) حاج زارعی در آئین  توديع و معارفه شهردار حضور یافت. نماينده بويراحمد و دنا در جلسه توديع و معارفه شهردار ضمن تشكر از حضورپرشور و پرشكوه مردم و مسوولين و استاندار استان پيرامون حوزه شهرداری یاسوج نكاتی را ياداور شدند. به گزارش“صبح خرد”، غلام محمد زارعی حضور مردم ،معتمدين ،اعضاي محترم دوره

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(sobhekherad.ir)

حاج زارعی در آئین  توديع و معارفه شهردار حضور یافت.

نماينده بويراحمد و دنا در جلسه توديع و معارفه شهردار ضمن تشكر از حضورپرشور و پرشكوه مردم و مسوولين و استاندار استان پيرامون حوزه شهرداری یاسوج نكاتی را ياداور شدند.

به گزارش“صبح خرد”، غلام محمد زارعی حضور مردم ،معتمدين ،اعضاي محترم دوره گذشته و جديد و همه مسوولين در اين جلسه نويد بخش پيامي است كه شهر ياسوج بعنوان پيشانی مركز استان جايگاه مهمی در حوزه فرهنگی و اجتماعی استان داراست و همه بايد برای ساختن ان اهتمام بورزيم ..

بافت و مبلمان شهری ،توسعه شهري و عمران ابادانی هر شهر نشان از عملكرد مسوولين و به تبع نوع نگاه و فرهنگ مردم ان شهر است

زارعی گفت: توسعه و ابادانی شهر و عملكرد مسوولان و رويكرد و نگاه مردم به زندگی شهری شهر ياسوج رابطه مستقيم دارد که مسووليت همه را مضاعف و اهتمام همگانی می طلبدو شهر ياسوج از محدود شهرهای كشور از لحاظ نرخ افزايش جمعيت و جذب مهاجر است و اين روند شتابان است كه هم مزيت است و هم تهديد..

نماینده مردم یاسوج گفت: مزيت از اين حيث كه در گذر افزايش جمعيت شكل گيري توسعه را خواهيم داشت كه اگر اين توسعه با برنامه ريزی دقيق در چهارچوب يك موازين زندگی شهری و ارمان شهری شكل بگيرد از نظركالبدی شهر را در شان و شخصيت فرهنگ اصيل مردم خواهد ساخت

اما اگر خداي ناكرده در نقطه مقابل اين قرار بگيرد ما شاهد كلان شهری هستيم با روابط غيرمنطقی و بين تمامی بخش ها ي گوناگون .و از اين جهت به شهردارجديد شهر ياسوج و اعضای شورای اسلامی شهر توصيه كردند كه نگاه و رويكرد فرهنگی _اجتماعی اولويت و زيربنای توسعه عمرانی و خدماتی قرار گيرد كه از روند افزايش جمعيت رويكرد فرصت را انتظار داشته باشيم نه رويكرد تهديد..

نماینده مردم بویراحمد و دنا از تلاش های شهردار سابق اقای جاويد در حوزه فضای سبز،بهسازی خيابان ها و پياده روهای خيابان ومهمتر در حوزه ساماندهی وضعيت نامناسبی كه در شبه بازارهايی اطراف ياسوج بود تشكر و قدردانی كرد وگفت : امیدوارم  شهردار جديد باتوجه به توانمندی مديريتی و ضرورتهايی و اولويتهايی که وجود دارد اين روند رو ادامه خواهند داد .

حاج زارعی افزود :تعامل و احساس مسوول مشترك را اساس تمامی حركت های جامعه دانسته و افزود :مجزا بودن و مستقل بودن يك افت است ،اساس كار در نظام مديريت شهری كه با اصول قانون اساسی و مبتنی بر كلام مقدس قران مجيد (و امرهم شورا بينهم ) وبر اين اساس نظام شورايی شكل گرفته كه برای كارهای اجرايی نياز به مشورت است..

وی گفت:  شهر ياسوج زينت استان خواهد بود و امانت مردم است در دست شوراها و شهردار كه امروز شعارهايشان راعملی كنندو جايگاه ياسوج فراتر از وضع موجود است و نيازمند همدلی و همراهی و وحدت و عملي كردن وعده هاست..

نماينده  بويراحمد و دنا افزود :مردم عزيز ما مردم بسيار فهيم و روشن و اگاه به مسايل فرهنگی و اجتماعی هستند كه همچون صفحه تلويزيون و يا يك تابلوی روشن كارهای كل و جز مارا رصد ميكنند و در خدمت به انان ،صميمی ،صادقانه ،بی پيرايه،بدون سهم خواهي ،بدون توجه به مسايل فردی و قوميتی و بخشی با اتحاد و همدلی يكرنگ باشيم و كلان شهری پرفرصت و امنيت را با وحدت تمامی نهادها و شهرداری به انان هديه بدهيم.

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(sobhekherad.ir)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.