تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آذر 1396 - 12:29

در جلسه شورای آموزش وپرورش دهدشت ؛ از لزوم اخذ عوارض آموزشی توسط شهرداری تا جلوگیری از تشکیل کمیسیون ماده ۱۰۰برای مدارس غیرانتفاعی و برنامه های هفته بسیج

در جلسه شورای آموزش وپرورش دهدشت ؛ از لزوم اخذ عوارض آموزشی توسط شهرداری تا جلوگیری از تشکیل کمیسیون ماده ۱۰۰برای مدارس غیرانتفاعی و برنامه های هفته بسیج

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(sobhekherad.ir) جلسه شورای اموزش وپرورش دهدشت برگزار شد. به گزارش“صبح خرد”، جلسه شورای اموزش وپرورش شهرستان کهگیلویه صبح امروز به ریاست فرماندار شهرستان وبا حضور اعضا در فرمانداری برگزار شد. سید لطف الله فروزان مدیر اموزش وپرورش دهدشت در آغاز این جلسه با تبریک هفته بسیج و نابودی شجره ی خبیثه داعش

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(sobhekherad.ir)

جلسه شورای اموزش وپرورش دهدشت برگزار شد.

به گزارش“صبح خرد”، جلسه شورای اموزش وپرورش شهرستان کهگیلویه صبح امروز به ریاست فرماندار شهرستان وبا حضور اعضا در فرمانداری برگزار شد.

سید لطف الله فروزان مدیر اموزش وپرورش دهدشت در آغاز این جلسه با تبریک هفته بسیج و نابودی شجره ی خبیثه داعش به ملت ورهبری انقلاب  موضوعات ؛ اخذ عوارض آموزشی و واریز آن به حساب خزانه،گزارش شهرداری پیرامون احراز مالکیت زمین های پیش بینی شده جهت توسعه فضای آموزش وپرورش،جلوگیری از تشکیل کمیسیون ماده ۱۰۰برای مدارس غیر دولتی که شرایط آموزش وپرورش را دارند، برنامه ریزی واقدام به برگزاری مراسم جشن عبادت دانش آموزان ،بحث و تبادل نظر پیرامون هفته بسیج ،برگزاری کارگاه بهداشت و روان و جلوگیری از سو مواد مخدر برای مدیران مدارس و لزوم سنگ فرش کردن پیاده رو حد فاصل دبستان فرهنگیان تا مدرسه امام صادق(ع) را مطرح و پیرامون آنها بحث و تبادل نظر شد.

اسفندیار برخه شهردار دهدشت در این جلسه گفت : با توجه به مشکلات فراوان شهرداری دهدشت در بحث اعتبارات ، مشکلات آموزش وپرورش باید اولویت بندی شوند تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت های ممکن نسبت به حل انها اقدام کنیم.برخه پیرامون اخذ عوارض آموزشی گفت : همه ی اماکن دولتی وغیر دولتی که ساخته می شوند مطابق قانون باید عوارض آموزشی آنها پرداخت شود وفیش پرداختی را تحویل دهد که تا الان همه ی فیش های پرداختی موجود و آموزش وپرورش موظف است فیش های پرداختی را تحویل بگیرد.علی پوزش فرماندار کهگیلویه پیرامون این موضوع گفت: بهتر است آموزش وپرورش یک نفر را به عنوان رابط بین خود وشهرداری مشخص کند تا ایجاد ارتباط آسان تر شود.

سرهنگ پور بهشت جانشین سپاه ناحیه دهدشت در این جلسه با تبریک هفته بسیج و نابودی کامل گروه تروریستی داعش گفت: سازمان بسیج دانش آموزی در همه ی کشور فعال است که کمیته برنامه ریزی آن در وزارت،ادارات کل و شهرستان ها به شکل مستمر وفعال مشغول به کار هستند.

وی افزود: برگزاری چهار بادواره ی شهدای دانش آموز درمدارسی که شهدا مشغول تحصیل بودند ،برگزاری مسابقان ورزشی،برگزاری نشست های بصیرت افزایی،اعزام ۶۲۰دانش آموز پسر و ۱۲۰دانش آموز دختر در قالب اردوی راهیان نور به مناطق جنگی و برگزاری نمایشگاه در مورد مواد مخدر از جمله برنامه هایی است که برگزار خواهد شد.فرماندار کهگیلویه: انتظار می رود همه ادارات شهرستان، آموزش و پرورش را جهت رسیدن به اهداف عالیه یاری و کمک نمایند.
جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه با حضور فرماندار ، امام جمعه و دیگر اعضای در سالن اجتماعات فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.
فرماندار کهگیلویه در این جلسه با تبریک نابودی غده سرطانی داعش در جهان اسلام گفت: دنیای غرب و استکبار جهانی طبق عادت دیرینه خویش با نابودی داعش ساکت نخواهد نشست و در جبهه دیگری به فعالیت خمصانه خویش علیه جهان اسلام خواهد پرداخت و در این بین حفظ اتحاد و یکپارچگی مسلمانان همچون گذشته راه مبارزه با تروریسم جهانی خواهد بود .
علی پوزش آموزش و پرورش را یکی از موثرترین نهادهای اجتماعی دانست  و گفت:آموزش و پرورش،  رسالت و مسئولیت پرورش کودکان ، نوجوانان و جوانان و انتقال عناصر فرهنگی را به نسل نوخاسته بر عهده دارد و در چنین جامعه گسترده و پیچیده ای استفاده از اندیشه ها و تجارب صاحب نظران و دست اندرکاران تعلیم و تربیت کاملا ضرورت دارد.
فرماندار کهگیلویه اظهار داشت: توجه ویژه به مسائل و مشکلات حوزه آموزش و پرورش، یکی از مهمترین وظایف همه مسئولین است و انتظار می رود همه ادارات آموزش و پرورش را جهت رسیدن به اهداف عالیه یاری و کمک نمایند.
پوزش در ادامه به اصل کمیسیون ماده ۷۷ اشاره و بر تعامل شهرداری و آموزش و پرورش تأکید نمود و گفت: درخواستهای آموزش و پرورش از حوزه شهر و شهرداری از جمله سنگ فرش و آسفالت جلوی تعدادی از مدارس اولویت بندی گردد و انتظار می رود که شهرداری به خواسته های آنان عمل نماید.
فرماندار به نقش مخرب و خانمانسوز مواد مخدر در جامعه اشاره و گفت: پايين آمدن سن اعتياد  استفاده از روان گردان ها و افزايش اعتياد در ميان جوانان از جمله تهديدهاي اجتماعي خطرناك است که در این بیت نقش معلمین و اساتید و خانواده برای جلوگیری و دور ماندن از اين آسيب ها مهم و اساسی است .
وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حوزه رسانه،  نقش آنان را در اجتماعي كردن امر مبارزه با مواد مخدر غيرقابل انكار دانست و گفت: رسانه ها باید در محتوای خبرهای روزانه خویش به این موضوع بپردازند و در جهت آگاه سازي خانواده ها درباره  نقش مخرب و خانمانسوز مواد مخدر در جامعه سهم ممتازي  خویش را ایفا نمایند.

به گزارش“صبح خرد”، حجه الاسلام حسینی امام جمعه دهدشت ضمن گرامی  داشت هفته بسیج و با تبریک نابودی شجره ی خبیثه داعش به دست رزمندگان جبهه مقاومت که این غده کثیف را از کشورهای اسلامی پاک کردند گفت : آموزش وپرورش را باید همه ی نهاد ها وادارات یاری کنند .حسینی افزود : باید نسبت به جوانان کارهای خوب فرهنگی انجام شود تا در میان امواج پرتلاطم دشمن به خطر نیفتند و دانش آموزان ما باید بصریت سیاسی داشته باشند تا فریب دشمن را نخورد.حسینی افزود : آموزش وپرورش چون آینده همه ی ما و کشور ما به آن وابسته است باید در همه ی زمینه ها کمک شود که اگر آینده خوب می خواهیم باید به آموزش وپرورش بیشتر اهمیت دهیم.امام جمعه دهدشت در پایان ودر مورد جشن تکلیف در مصلی دهدشت گفت : باید دانش آموزان را نسبت به این موضوع آگاه کنیم و بدانیم که نسبت به جشن تکلیف پسران نیز حساس باشیم که رها کردن آنها خطای بزرگی است.

 

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(sobhekherad.ir)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.