تاریخ انتشار : دوشنبه 11 تیر 1397 - 11:40

فرماندار کهگیلویه : با عناصر توزیع وعرضه مواد مخدر قاطعانه برخورد شود

فرماندار کهگیلویه : با عناصر توزیع وعرضه مواد مخدر قاطعانه برخورد شود

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(sobhekherad.ir) فرماندار از ادارت بهداشت و درمان، اماکن نیروی انتظامی، اتاق اصناف و صنعت،معدن و تجارت خواست بازرسی های قهوه خانه ها،آرایشگاهها،باشگاههای ورزشی، داروخانه ها، عطاریها را تشدید کنند. به گزارش“صبح خرد” وبه نقل روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه”، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با محوریت موضوع”پیشگیری”در محل فرمانداری این

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(sobhekherad.ir)

فرماندار از ادارت بهداشت و درمان، اماکن نیروی انتظامی، اتاق اصناف و صنعت،معدن و تجارت خواست بازرسی های قهوه خانه ها،آرایشگاهها،باشگاههای ورزشی، داروخانه ها، عطاریها را تشدید کنند.

به گزارش“صبح خرد” وبه نقل روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه”، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با محوریت موضوع”پیشگیری”در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.
فرماندار کهگیلویه اظهار کرد:با عناصر توزیع و عرضه مواد مخدر که قشر جوان و فعال جامعه را مورد هدف دارند برخورد جدی شود.وی از ادارت متولی خواست بازرسی های قهوه خانه ها،آرایشگاهها،باشگاههای ورزشی، داروخانه ها، عطاریها را تشدید کنند.

پوزش گفت: اجرای این طرح رضایتمندی عموم را به همراه خواهد داشت .

وی افزود: ریشه بسیاری از جرائم و ناهنجاریها به مواد مخدر می رسد که پاکسازی و مدیریت پیشگیرانه می تواند در کاهش آسیب موثر باشد.

پوزش با بیان اینکه پیشگیری و مقابله با مواد مخدر اگر با کمک و همکاری خود  مردم انجام شود قطعا اثرات مثبت بیشتری به همراه خواهد داشت گفت: مسئولین نهاد های فرهنگی شهرستان با جدیت نسبت به اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از آسیب های سوء مصرف مواد مخدر مخصوصا مواد مخدر صنعتی در مدارس ،دانشگاهها و خانواده اقدامات خلاقیتی به خرج دهند.

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(sobhekherad.ir)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.