تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 تیر 1397 - 7:04

ادامه انتصابات عجیب استاندار کهگیلویه وبویر احمد ؛ فرماندار کهگیلویه منصوب شد

ادامه انتصابات عجیب استاندار کهگیلویه وبویر احمد ؛ فرماندار کهگیلویه منصوب شد

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(sobhekherad.ir) فرماندار شهرستان کهگیلویه تغییر کرد. به گزارش“صبح خرد”، علی پوزش فرماندار شهرستان کهگیلویه به سازمان برنامه و بودجه باز می گردد. تیم مدیریتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در اقدامی عجیب و در سکوت رسانه ها نیکبخت از نیروهای دانشگاه علوم پزشکی را جایگزین علی پوزش کرد. این خبر از آن جهت عجیب

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(sobhekherad.ir)

فرماندار شهرستان کهگیلویه تغییر کرد.

به گزارش“صبح خرد”، علی پوزش فرماندار شهرستان کهگیلویه به سازمان برنامه و بودجه باز می گردد.

تیم مدیریتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در اقدامی عجیب و در سکوت رسانه ها نیکبخت از نیروهای دانشگاه علوم پزشکی را جایگزین علی پوزش کرد.

این خبر از آن جهت عجیب به نظر می رسد که قرار بود سن فرمانداران شهرستان های استان بنا بر سیاست دولت و آنچه که وزیر کشور در آئین تودیع و معارفه استاندار سابق و فعلی استان گفته بود به نزدیک ۴۰ سال برسد که نه تنها به این سن نرسید که دقیقا عکس آن اتفاق افتاد.بعد از انتصاب فرماندار چرام که نقدهای زیادی به آن وارد است که در جای خود بدان پرداخته می شود انتصاب فرماندار جدید در کهگیلویه با هر هدفی باشد قطعا برای توسعه کهگیلویه نیست.

در چرام پاداش جوان ،پرانرژی عزل می شود و فتاحی بی انگیزه جایگزین می شود ، در کهگیلویه پوزش که متخصص ترین شخص سیاسی و مدیریتی استان می باشد  در عین حال  پرانگیزه و دلسوز ، عزل می شود و شخصی جایگزین می شود که به گفته آگاهان فقط آمده که پوزش یا کسانی که مورد نظر اصلاح طلبان شهرستان هستند نباشد.

استاندار کهگیلویه وبویر احمد و تیم مدیریتی وی بدانند که رسانه های شهرستان و فعالان سیاسی در مقابل این اقدامات سکوت نخواهند کرد.

آئین تودیع و معارفه فرماندار کهگیلویه امروز ساعت ۱۱ برگزار می شود.

 

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(sobhekherad.ir) 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.