تاریخ انتشار : شنبه 30 تیر 1397 - 11:43

پیام تبریک مدیر آموزش وپرورش دهدشت در پی انتصاب فرماندار کهگیلویه

پیام تبریک مدیر آموزش وپرورش دهدشت در پی انتصاب فرماندار کهگیلویه

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(sobhekherad.ir) در پی انتصاب فرماندار جدید کهگیلویه ،مدیر آموزش وپرورش کهگیلویه با صدور پیامی ضمن تقدیر از زحمات فرماندار سابق به فرماندار جدید تبریک گفت. به گزارش“صبح خرد” و به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش دهدشت”، متن پیام علی پورک پور چنین است ؛ به نام خدا جناب آقای دکتر جعفر

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(sobhekherad.ir)

در پی انتصاب فرماندار جدید کهگیلویه ،مدیر آموزش وپرورش کهگیلویه با صدور پیامی ضمن تقدیر از زحمات فرماندار سابق به فرماندار جدید تبریک گفت.

به گزارش“صبح خرد” و به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش دهدشت”، متن پیام علی پورک پور چنین است ؛

به نام خدا

جناب آقای دکتر جعفر نیکبخت فرماندارمحترم  شهرستان کهگیلویه

شهرستان کهگیلویه از دیرباز تا کنون به عنوان شهرستانی دارای تمدن باستانی و تاریخی، مردمی صبور و نجیب با روحیه تلاش و پشتکار و همیشه حاضر در جریان ها و اتفاقات مهم، نقش پررنگی در تحولات سیاسی ،اجتماعی استان داشته که دارا بودن تعداد زیادی شهید ،جانباز و آزاده و ایثارگر خود نمود بارز این نقش پررنگ است.

این شهرستان بزرگ به لحاظ داشتن نیروی انسانی نخبه و مستعد نیز پتانسیل بالای دارد و دارا بودن بیش از چهار هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته و قریب بیست هزار دانش آموز در  چهارصد واحد آموزشی و حضور فرزندان این دیار در مناصب مهم مدیریتی و علمی کشور و استان  خود گویای این حقیقت روشن است.

بدین وسیله ضمن تبریک و تهنیت حضور شما در شهرستان کهگیلویه در منصب فرمانداری این شهرستان، آمادگی مجموعه آموزش وپرورش دهدشت  را جهت همکاری و تعامل دو سویه برای پیشبرد اهداف عالیه نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید اعلام می داریم و معتقدیم تحقق اهداف آموزش وپرورش و نظام تعلیم و تربیت جز با همکاری و تعامل همه جانبه  همه ی ادارات خصوصا فرمانداری شهرستان مقدور نیست.

جا دارد از زحمات و تلاش های بی وقفه و مسئولانه دکتر علی پوزش فرماندار سابق کهگیلویه که الحق و الانصاف همیشه و همه جا همیار و همراه مجموعه آموزش وپرورش شهرستان بودند نیز صمیمانه تقدیر و تشکر کنیم.

توفیق روز افزون همه مسئولان نظام اسلامی و موفقیت بیش از پیش فرماندار جدید شهرستان را از درگاه ایزد منان خواستاریم.

                                                                                     علی پورک پور

                                                                          مدیر آموزش وپرورش دهدشت

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(sobhekherad.ir)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.