تاریخ انتشار : یکشنبه 31 تیر 1397 - 8:29

پاسخ فرماندار سابق کهگیلویه به ادعاهای معاون سیاسی استانداری کهگیلویه

پاسخ فرماندار سابق کهگیلویه به ادعاهای معاون سیاسی استانداری کهگیلویه

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(sobhekherad.ir) در حالی که کاظم نظری معاون سیاسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد مدعی بود علی پوزش فرماندار سابق کهگیلویه از زمان دقیق تودیع خود خبر داشت اما علی پوزش در گفتگو با پایگاه خبری”صبح خرد”، پاسخ معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد  را داد. با سلام . ***جناب آقای پوزش بفرمایید اصل قضیه

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(sobhekherad.ir)

در حالی که کاظم نظری معاون سیاسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد مدعی بود علی پوزش فرماندار سابق کهگیلویه از زمان دقیق تودیع خود خبر داشت اما علی پوزش در گفتگو با پایگاه خبری”صبح خرد”، پاسخ معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد  را داد.

با سلام .

***جناب آقای پوزش بفرمایید اصل قضیه از ابتدا چگونه بود وچه شکلی بود ؟

علی پوزش : حدود دو ماه پیش از دفتر استاندار  با بنده تماس گرفتند که باید بعد از ظهر استانداری باشید و   وقتی علت را جویا شدم آقای بارانی گفتند : من نمی دانم اما فکر کنم استاندار با شما کار  دارد. بنده هم همان روز به استانداری مراجعه و بعد از هماهنگی حدودا ساعت ۷عصر در ساختمان استانداری  خدمت آقای دکتر احمدی رسیدم ، بحث های زیادی رد و بدل شد که ضرورتی به بیان آنها نیست ولی  ایشان پیشنهاداتی در خصوص جابجایی اینجانب و حضور در یاسوج و پذیرفتن پست مدیریت در استانداری استان داشتند .

***پاسخ شما به درخواست استانداری په بود؟

پاسخ اینجانب به آقای دکتر احمدی شفاف و روشن بود که عرض کردم ؛  در صورتی که تمایل به همکاری بنده هست  کار در کهگیلویه را ترجیح میدهم و دلایل آن را نیز خدمت استاندار محترم بیان نمودم  در غیر اینصورت  ترجیح میدهم که به محل کار سابق خود باز گردم.

***بفرمایید بعد از دیدار شما با استاندار چه اتفاقاتی افتاد ؟

فردای آن روز در حوزه معاونت عمرانی استانداری جلسه داشتیم  بعد از جلسه معاون  عمرانی استانداری  بنده  را به دفتر خود دعوت و بیان داشتند که نظر بنده این است که جنابعالی در کهگیلویه باشید (البته ایشان لطف داشتند و دلایل آن را هم بیان کردند) و گفت که  این نظر را استاندار خواهم گفت.

چند روز بعد جناب آقای مهندس فیلی جهت بازدید از پروژه های بخش چاروسا و دیشموک به شهرستان آمدند که بعد از بازدید در مهمانسرای فرمانداری گفت :  در رابطه با جابجایی شما بنده نظرم را به آقای استاندار گفتم و  جمع بندی شورای معاونین و همچنین نظر استاندار  ادامه کار شما در کهگیلویه می باشدکه  البته ایشان مجددا دلایل لازم برای ماندگاری در کهگیلویه را بیان کرد و بنده هم از آقای استاندار ، مهندس فیلی و شورای معاونین  تشکر کردم و گفتم بنده مثل گذشته هر چه در توان دارم بکار خواهم بست.

***جناب آقای پوزش ؛ معاون سیاسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد مدعی شدند شما از زمان تودیع خود خبر داشتید .توضیح می فرمایید که بین صحبت های معاون عمرانی و اظهارات معاون سیاسی استانداری چه اتفاقاتی افتاد ؟

یک روز پیش از جلسه معارفه  یعنی روز سه‌شنبه بیست و ششم تیر  دکتر نظری معاون سیاسی استاندار به صورت تلفنی به بنده اطلاع دادند که فردا ساعت یازده ظهر جلسه تودیع شما و معارفه فرماندار جدید کهگیلویه  است.

***پاسخ شما به وی چه بود ؟

بنده از ایشان خواستم که شورای اداری کهگیلویه را طبق عرف مرسوم دعوت کنم که وی مخالفت کرد و حتی در صبح روز معارفه هم  تماس گرفتم و خواستم اعضای شورای اداری دعوت شوند که ایشان باز مخالفت کرد.

***و پاسخ شما به درخواست وی مبنی بر نبودن شورای اداری در جلسه ی تودیع و معارفه چه بود؟ و اینکه وی مدعی بود شما بود یا نبود شورای اداری را به عهده شما گذاشت !

بنده گفتم مگر می ترسید که شورای اداری تشکیل شود ؟  وی گفت  نه. البته معاون سیاسی  در مصاحبه گفت که جلسه شورای اداری را به عهده آقای پوزش گذاشتیم که چنین موضوعی صحت ندارد و فقط خواسته کار خود را توجیه نماید.

***و در مکالمه شما با معاون سیاسی استانداری چه موضوعاتی عنوان شد ؟

بنده از وی پرسیدم شخص جایگزین کیست؟جناب نظری  از معرفی امتناع کرد  و در پاسخ بنده گفت که ؛  بالاخره یک نفر را از یاسوج با خودمان می آوریم.

 ***جناب آقای پوزش با تشکر از شما صحبت پایانی خود را بفرمایید .

 آقای دکتر نظری در پاسخ به برخی رسانه ها  عنوان کرده  که؛  ملاک و معیار ما در انتخاب فرمانداران،عملکرد آنهاست و کهگیلویه برای برون رفت از وضعیت فعلی عملکرد خوب می خواهد که البته سخن زیبائی است اما ؛  برای بررسی عملکرد اینجانب در کهگیلویه و مقایسه آن با عملکرد آقای نظری در زمان حضور وی  بردر فرمانداری بویراحمد  طالبان حقیقت را به مقایسه عملکرد همزمان بنده و ایشان در دو انتخابات مجلس شورای اسلامی(سال ۹۴) و انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ ارجاع می دهم. دو انتخابات بسیار مهم به اتفاق همه عوامل اجرائی و نظارتی در کهگیلویه  برگزار گردید.خوشبختانه برای اولین بار هر دو انتخابات بدون کوچک ترین حاشیه ای و در عین صحت و با رعایت حقوق مردم برگزار گردید.

ضمنا  رای بالای مردم به دکتر روحانی در حوزه کهگیلویه هم می تواند ملاک خوبی برای رضایت مردم از عملکرد دولت در این حوزه انتخابیه باشد.
در پایان ؛
باردیگر از مردم عزیز کهگیلویه  سبب کارهای انجام نشده عذرخواهی میکنم.ت وان بنده و امکانات و منابع مالی موجود بیشتر از این نبود و گرنه به عنوان فرزند ای  دیار خواستم اما بیشتر از این نتوانستم.

خدا نگهدار و آرزوی ایرانی توسعه یافته و کهگیلویه ای آباد

 

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(sobhekherad.ir)

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.