تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1397 - 8:18

درسی که مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مدیران کهگیلویه داد ؛ قدر شناس باشیم

درسی که مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مدیران کهگیلویه داد ؛ قدر شناس باشیم

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(sobhekherad.ir) آیین اختتامیه دومین جشنواره منطقه ای شعر ققنوس با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  در دهدشت برگزار شد . به گزارش“صبح خرد”، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سخنانی دلیل تاخیر در برگزاری این جشنواره را تراکم برنامه ها و حادثه تلخ سقوط هواپیما در استان دانست و 

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(sobhekherad.ir)

آیین اختتامیه دومین جشنواره منطقه ای شعر ققنوس با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  در دهدشت برگزار شد .

به گزارش“صبح خرد”، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سخنانی دلیل تاخیر در برگزاری این جشنواره را تراکم برنامه ها و حادثه تلخ سقوط هواپیما در استان دانست و  گفت : جشنواره ققنوس  فرصتی است که شاعران آثار خود را ارایه نمایند.

رضا دهبانی پور افزود  : شعر شاعران دربرگیرنده مسایل مختلف جامعه است و همه آثاری که مورد داوری قرار گرفت ارزشمند و قابل احترام است.

وی ضمن تشکر از همه ی عوامل اجرا و برگزاری جشنواره ققنوس گفت : جای اقای پوزش فرماندار سابق  و اسلام خسروی معاون وی  را خالی میبینم و اولین باری است که برنامه های فرهنگی را بدون حضور ایشان برگزار می کنیم .

وی فرماندار و معاون فرماندار سابق را کسانی دانست  که همیشه همراه فرهنگ بودند و یاریگر رئیس فرهنگ و  ارشاد اسلامی  شهرستان برای اجرای برنامه های فرهنگی و در ادامه گفت ؛  برای دکتر نیکبخت آرزوی توفیق دارم و امیدوارم با نگاه فرهنگی که ضرورت جامعه است فرهنگ را یاری کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با گذری بر رویداد مهم و تاریخی ۲۸ مرداد گفت ؛ رویداد و اتفاق مهم این دوران  کوتادی ۲۸مرداد ماه بود و ضرورت دارد درباره ی شکل وقوع و عوامل   آن بدانیم و اگر این‌ کودتاه به دست امریکا واستکبار بود  بود اما آبشخور اصلی آن در داخل بود و عناصر داخلی بستر ان فراهم کردند .

وی ادامه داد ؛ تا زمانی کا اتحاد ، یکپارچگی و هماهنگی بود مشکلی نداشتیم و جالب است بدانیم در بستر اتحاد هم   کاشانی در تبعید بود و رای آورد و هم مردم به مصدق اعتماد کردند ولی  آنگاه که دچار اختلاف شدیم و هرکس به جایی رفت  کودتاه شکل گرفت  و باید آگاه باشیم امروز وحدت و یکپارچگی بین مردم و مسولان و نخبگان باشد تا خواب امربکا تعبیر نشود و مشکلی برای جامعه و منافع ملی نباشد.

دهبانی پور در پایان ضمن دعوت از شهردار و اعضای شورای شهر برای یاری رساندن به فرهنگ گفت ؛ برنامه های متفاوتی در حوزه ی فرهنگ در استان و شهرستان ها در حال اجراست یا اجرای می شود و امیدوارم بستری فراهم شود که  حوزه فرهنگ به تعالی فکری شما کمک کند.

نکته جالب صحبت های رضا دهبانی پور زمانی بود که وی قدردان زحمات فرماندار سابق کهگیلویه و معاون وی بود و  در اولین برنامه ی فرهنگی که حضور داشت جای آن دو را خالی دانست ، در حالی که نه شکل تودیع علی پوزش شکل مناسب و در خور شانی بود نه برای معاون سابق فرمانداری کهگیلویه تودیعی برگزار شد.

نکته مهم تر اما واکنش برخی از مدیران کهگیلویه به نوع رفتن علی پوزش و اسلام خسروی بود که در اقدامی عجییب و خلاف عرف معمول جامعه بسیاری از مدیران نه تقدیری از آن دو داشتند نه اساسا واکنشی نشان دادند که در نوع خود جالب بود.

اگر از موضع گیری های ایرج کاظمی در تقدیر از علی پوزش و همراهی وی با مقوله فرهنگ و تقدیر علی پورک پور از فرماندار سابق کهگیلویه در جلسه ی شورای آموزش وپرورش بگذریم هیچ واکنشی از مدیران کهگیلویه که روزی در همه ی محافل و مجالس و جلسات واژگان تقدیر از مدیران وقت  ورد زبانشان بود نه به شکل رسمی نه در شبکه های اجتماعی ندیدیم امری که همان قدر که عجیب است ده ها برابر ناسپاسی است.

شاید بهتر باشد مدیران کهگیلویه از کارکنان آموزش وپرورش دهدشت  و مدیر جدید آن درس بگیرند که وقتی لطف الله فروزان بعد نزدیک چهارسال صندلی خود را به مدیر جدید تحویل داد در اقدامی با حضور همه ی کارکنان و مدیر جدید به خانه وی رفتند و از زحمات چهارساله اش تقدیر کردند.

 

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(sobhekherad.ir)

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.