تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 مهر 1400 - 20:03

مسئول سازمان مردم نهاد ققنوس در همایش دست های شفابخش ؛

سازمان های مردم نهاد بازوی توانمند دولت ها هستند

سازمان های مردم نهاد بازوی توانمند دولت ها هستند
همایش دست های شفابخش با شعار یک "یا حسین دیگر" با محوریت خانه مشارکت مردم در سلامت شهرستان کهگیلویه و سازمان مردم نهاد "ققنوس" با هدف نهادینه کردن فرهنگ پیشگیری کوید ۱۹ و واکسیناسیون عمومی در سالن همایش شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

به گزارش“صبح خرد”، همایش دست های شفابخش با شعار یک “یا حسین دیگر” با محوریت خانه مشارکت مردم در سلامت شهرستان کهگیلویه و سازمان مردم نهاد “ققنوس” با هدف نهادینه کردن فرهنگ پیشگیری کوید ۱۹ و واکسیناسیون عمومی در سالن همایش شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

مسئول سازمان مردم نهاد ققنوس و مسئول خانه مشارکت مردم در سلامت شهرستان گفت : فلسفه سازمان های مردم نهاد بازوی توانمند بودن برای دولت ها جهت  کارایی و اثرگذاری بیشتر بر امورات است و لازم است مردم با نقش و قوانین حاکم بر این سازمان ها آشنا شوند.

عدالتمند افزود : سازمان های مردم نهاد می توانند در مواقع لزوم همان گونه که قانون صراحت دارد  به عنوان مدعی العموم در کنار دادستان  به مسائل ورود پیدا کنند و در حوزه  مسّولیت پذیری اجتماعی  و نظارت در جهت تحقق حقوق شهروندان همچنین اگاهی از حقوق مردم نیز  تلاش کنند.

عدالتمند ادامه داد : در برگزاری این همایش ادارات و مدیران زیادی تلاش کردند و از همه این عزیزان تشکر میکنم و معتقدیم با همفکری و تعامل ادارات و نهادها میتوانیم برای نهادینه کردن فرهنگ پیشگیری و رعایت و ترغیب مردم به واکسیناسیون کرونا موثر واقع شده تا انشالله کرونا هر چه زودتر به خط پایان برسد.

مسئول سازمان مردم نهاد ققنوس از نقش و حضور رسانه ها تشکر کرد و گفت : رسانه ها در کنار سایر عوامل موثر میتوانند در نقش سفیر سلامت هم در حوزه مراقبت و رعایت مقررات و هم در حوزه تشویق مردم به مشارکت در تزریق واکسن کوید ۱۹ نقش ماندگار داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.