تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400 - 14:35

مدیر کل روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در جمع کارشناسان ؛

تمام فرمانداری ها باید کارشناس روابط عمومی داشته باشند

تمام فرمانداری ها باید کارشناس روابط عمومی داشته باشند
عبدالعزیز تقی زاده در جمع مسئولین روابط عمومی فرمانداری شهرستان های استان گفت: روابط عمومی فرمانداری ها با برنامه، آگاه به امور و وظایف، پای کار بیایند و با هویت بخشی به جامعه رسانه در تعامل باشند

به گزارش“صبح خرد” وبه نقل از روابط عمومی استانداری تقیزاده اظهار داشت: اطلاع رسانی باعث افزایش قدرت و عملکرد مجموعه می شود و رسالت روابط عمومی ها آگاه سازی مردم و تبیین خدمات نظام است.
تقی زاده ادامه داد: توجه جدی و نگاه همیشگی به جایگاه روابط عمومی ها تاکید شده آن هم در زمانی که عصر عصر سیستم های نوین اطلاع رسانی بوده و کم کم با رسانه های مکتوب خدا حافظی می کنند.
وی تصریح کرد: کار روابط عمومی و رسانه کار زیربنایی است و باید این حوزه تقویت شود.
مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری بر حضور میدانی روابط عمومی ها در همه عرصه ها بخصوص در اطلاع رسانی، صادقانه عمل کردن و امید بخشی به مردم تاکید کرد.
تقی زاده، خبرنگاران را به نوعی بشیر و نظیر دانست و گفت: اصحاب رسانه باید هم بشارت دهند و هم امید بخش و امید آفرین باشند و در ارتباط با روابط عمومی ها هم سو عمل کنند.
وی با اشاره به اینکه، خبرنگاران در استان مظلوم واقع شده اند و ما باید جایگاه آنها را تقویت کنیم و دست آنها را بگیریم، گفت: کار ما صرفا اطلاع رسانی نیست بلکه در کنار آگاهی بخشی باید در برگزاری جشن ها، مناسبت های ملی و مذهبی، مشارکت های کارکنان و همکاران و ارتباط خود با دستگاه و مردم فعالیت داشته باشد.
تقی زاده یادآور شد: روابط عمومی فرمانداری ها، روابط عمومی بالاترین دستگاه در شهرستان است و باید هماهنگ کننده و مشرف بر حوزه های اطلاع رسانی و اطلاعات و اخبار باشد.
وی با بیان اینکه، می خواهیم جایگاه روابط عمومی ها و اطلاع رسانی را به بالاترین جایگاه برسانیم به برخورداری از اخلاق حرفه ای و دانش رسانه ای تاکید کرد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری گفت: از فرماندار در شهرستان ها پذیرفته نیست که مدیر روابط عمومی نداشته باشند، چرا که در ارزیابی سالانه این مسئله تاثیر گذار خواهد بود.
وی تاکید کرد: باید اولین وظیفه ما قدرت بخشی به جایگاه روابط عمومی باشد.
تقی زاده گفت: روابط عمومی ها با خبرنگارانی که دارای هویت و شناسنامه حرفه ای در حوزه رسانه هستند، همکاری تنگاتنگی داشته باشند.
به گفته تقی زاده، برنامه های مدیران روابط عمومی فرمانداری های شهرستان ها را ماهیانه برگزار می کنیم و از آنها گزارش کار می خواهیم و روز ۲۷ هر ماه منتظر ارائه گزارش کار و عملکرد هستیم.
وی تصریح کرد: جشنواره مسئولین روابط عمومی ها در فرمانداری ها را برگزار و ارزیابی پژوهشی محور در رابطه با فعالیت ها، برنامه ها و عملکردها به صورت ماهیانه، فصلی و سالانه خواهیم داشت.
به گفته وی، مسئله برخورداری روابط عمومی ها از امکانات، ابزار و اتاق، در فرمانداری ها را پیگیر خواهیم کرد و باید این شرایط فراهم باشد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گفت: موضوع آموزش روابط عمومی ها را پیگیری می کنیم و نشست با مسئولین  روابط عمومی ها در حوزه های مختلف را در برنامه کاری داریم.
تقی زاده افزود: فضای مجازی و رسانه با اهمیت بوده و ارتقای جایگاه روابط عمومی ها، رسانه ها و خبرنگاران برای ما مهم است و با همراهی صدا و سیما تلاش می کنیم، این فضا بیشتر تقویت شود.
در این جلسه مسئولین روابط عمومی های فرمانداری ها مشکلات خود را بیان کردند و پشنهادات لازم برای تقویت این جایگاه و برخورداری از امکانات و ابزارهای لازم در روابط عمومی ها را ارائه دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.