تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 - 19:35

تجلیل از قبول شدگان کنکور سراسری۱۴۰۰ ورتبه آوران قرآنی،فرهنگی،هنری،ورزشی شهرستان باشت

تجلیل از قبول شدگان کنکور سراسری۱۴۰۰ ورتبه آوران قرآنی،فرهنگی،هنری،ورزشی شهرستان باشت
در آیینی به مناسبت روز دانش آموز ودر آستانه روز دانشجو از قبول شدگان کنکور سراسری دانشگاه های روزانه ورتبه آوران قرآنی،فرهنگی،هنری،ورزشی ومشاوره شهرستان باشت تجلیل به عمل آمد.

پایگاه خبری تحلیلی صبح خرد(sobhekherad.ir)

به گزارش“صبح خرد” از باشت در آیینی به مناسبت روز دانش آموز ودر آستانه روز دانشجو از قبول شدگان کنکور سراسری دانشگاه های روزانه ورتبه آوران قرآنی،فرهنگی،هنری،ورزشی ومشاوره شهرستان باشت تجلیل به عمل آمد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان باشت گفت:به مناسبت بزرگداشت روز دانش آموز و همچنین در آستانه روز دانشجو از دانش آموزان نخبه شهرستان باشت که در کنکور سراسری در دانشگاه های دولتی روزانه قبول شدند و همچنین از رتبه آوران قرآنی ، ورزشی ،فرهنگی، هنری ، مشاوره و همچنین همکاران رتبه آور قرآنی تجلیل به عمل آمد.

محمود نظری بیان کردند:این آیین باشکوه  با حمایت مالی خیر ارزشمند همشهری شهرستان باشت مهندس گوهرگانی با تخصیص مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال معادل ۱۸ میلیون تومان در قالب کارت هدیه برای دانش آموزان تهیه شد.

نظری در ادامه گفت در راستای کیفیت بخشی به آموزش و تربیت دانش آموزان و جهت تشویق و ایجاد انگیزه این برنامه به مدت ۸ سال است در شهرستان باشت با حمایت های خیر بزرگ وارزشمند مهندس گوهرگانی و باخلاقیت مجموعه آموزش و پرورش انجام شده و امسال هم با توجه به قولی که به این عزیزان داده بودیم این آیین را برگزار کردیم.

در پایان با اهدای لوح تقدیر به رتبه آوران وقبول شدگان کنکور سراسری در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار وعکاس:آیت ظفری

پایگاه خبری تحلیلی صبح خرد(sobhekherad.ir)

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.